Enkele weken geleden hebben we Proximus Tuttimus aangevraagd.
Sindsdien steeds problemen om het daadwerkelijk Proximus Tuttimus geleverd te krijgen.
Het begon toen we een bevestiging kregen van onze bestelling maar geen betaallink voor het gekozen cadeau (tv).
Na bellen met de helpdesk met de vraag een betaallink door te sturen kreeg ik het antwoord dat er een probleem zou zijn met onze aanvraag en dit onderzocht zou worden door de technische dienst.
Na een paar dagen nogmaals gebeld met de helpdesk en toen werd ons gemeld dat onze aanvraag nog steeds in onderzoek is bij de technische dienst.
Nu ik het zo goed als beu begin te worden zijn we vandaag naar de Proximus shop gegaan met de vraag om ons te helpen.
Na 1 uur bellen kreeg de bediende van de shop te horen dat de aanvraag in onderzoek is want dat het kan zijn dat onze lijn misschien niet geschikt is voor Proximus.
Wil ik er wel aan toevoegen dat wij momenteel een vaste lijn + internet + tv hebben bij Scarlet.
Dat is toch via het Proximus netwerk?
Heeft iemand soortgelijke ervaring met Proximus?Oplossing?
Vraag
Lijn blijkbaar niet geschikt voor Proximus Tuttimus al hebben we nu wel Scarlet Tel/Tv/Internet..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.