Hallo mijn naam is Michiel en ik heb een probleem in verband met betalingen via gsm. Dit gebeurt niet rechtstreeks van een bankrekening maar gewoon door mijn belkrediet te gebruiken met het programma M-pay (als het al een programma is. ) Indien ik probeer deze aankoop te verrichten krijg ik telkens een berichtje terug en dit bevat: 'You must activate Proximis M-Pay before you can make purchases. Go to http://proximus.be.
Ik snap niet hoe dit plots komt dit probleem heb ik sinds deze maand pas net zoals mijn zus die heeft hetzelfde probleem. Ik heb ook al contact opgenomen via het nummer 6000 en deze kon dit neit aanvinken en stuurde me naar een winkel. Dus ik naar de winkel in Diest de man had eerst geen idee waar ik het over had nadien kon hij wel volgen mr zij hij dat hij er niets aan kon doen en enkel Belgacom/proximus dat zelf kan.
Alstubleift help me zo snel mogelijk want het is nogal dringent deze consumtie zou moeten gedaan worden voor vrijdag.
Met vriendelijke groeten
Michiel
Hopelijk tot zo snel mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.