Skip to main content

Geen informatie in Mijn E-services over Telefonie en Digitale TV

  • 21 maart 2011
  • 3 reacties
  • 1149 Bekeken

Ik heb van belgacom : internet, vaste telefonie en digitale tv. Als ik echter aanlog aan e-services en ik kies voor Mijn Telefonie of mijn Digitale TV krijg ik de melding dat ik die NIET heb. Als ik kies voor mijn internet dan zie wel wat gegevens, maar ook hier zie ik bij huurlijnen : U bent geen titularis van een Belgacom huurlijn.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen of bij wie moet ik hiervoor contacteren. Alvast bedankt.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 21 maart 2011
Log je in met je klantennumer ? Als je naar mijn telefonie wilt moet je tegenwoordig soms nog eens inloggen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 maart 2011
Inloggen met klantennummer werkt niet... maar ik ben wel eens gaan kijken in mijn profile en zie dat mijn klantnummer verschillend is met dat wat om mijn factuur staat. Volgende vraag 'Hoe dit aanpassen ?'

  • 0 reacties
  • 22 maart 2011
Beste socrates,

Vermoedelijk bent u in het systeem gekend onder een oud klantnummer.

Als u mij uw huidige klantgegevens kunt bezorgen, maak ik uw vraag over aan de bevoegde dienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva