Beantwoord
Proximus komt belofte niet na
Ik heb een Mobilus S Full Control abonnement. Al meer dan twee maanden telt het dataverbruik van mijn favoriete app wél mee. En nee, ik kijk geen filmpjes via externe links op Facebook, indien u zou denken dat het aan mij ligt. Ik ben twee keer naar een Proximuswinkel geweest, heb talloze berichten via Facebook, Twitter en de app gestuurd en een half uur aan de lijn gehangen - en toch is er niemand in staat om dit op te lossen. Vanmorgen in de winkel kreeg ik de zoveelste uitvlucht te horen. Nu zouden het de filmpjes op Facebook zijn die automatisch afspelen. Deze filmpjes zitten intern in Facebook, dus mogen NIET meetellen. Natuurlijk geloofde ik niet dat dit het zou oplossen, maar wat kon in doen? Heb dan maar gevraagd om de app eens naar Instagram te veranderen. En raad eens, weer hetzelfde probleem, ja! Ik vraag mij af waarom ik nog 15,99 euro betaal voor een abonnement met 1,5 gb, terwijl ik ergens anders voor minder geld meer kan krijgen. Dit is mijn laatste oproep. Als het nu niet opgelost wordt stap ik over, dit sleept al lang genoeg aan. Daarom mijn tweede vraag: is het mogelijk om een Mobilus Full Control abonnement eerder op te zeggen? Mijn abonnment is namelijk net weer ingegaan. In het begin heb ik de (toen nog) volle 15 euro moeten betalen, voor de povere 10 dagen dat ik er wat aan had de eerste maand. Ik wil dus niet riskeren om 15,99 euro te moeten betalen voor een paar dagen.
Beste antwoord door Martin
alle abonnementen zijn bij proximus onmiddellijk opzegbaar.
NB: enkel abonnementen waar een toestel aan gekoppeld, is waar de looptijd normaal 2 jaar is, daar moet wel een afschrijving van het toestel betaald worden
Bekijk origineelNB: enkel abonnementen waar een toestel aan gekoppeld, is waar de looptijd normaal 2 jaar is, daar moet wel een afschrijving van het toestel betaald worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.