Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe decoder


Forum|alt.badge.img
Kan er mij iemand zeggen of dit normaal is?
Vandaag heb ik mijn oude decoder V3b omgeruild voor een nieuwe versie. Toen ik thuis kwam stelde ik vast dat het een V5 mini is.
Kan dit zo maar?

Beste antwoord door Wim

Dag Didier,

Inderdaad, de oude V3b decoders worden allemaal vervangen door de V5 compact. Deze heeft geen harde schijf meer; alle programma's worden opgenomen op onze servers.
Alle nieuwigheden kun je hier ontdekken.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

16 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2016
Dag Didier,

Inderdaad, de oude V3b decoders worden allemaal vervangen door de V5 compact. Deze heeft geen harde schijf meer; alle programma's worden opgenomen op onze servers.
Alle nieuwigheden kun je hier ontdekken.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 121 reacties
  • 15 maart 2016
Jammer genoeg wel, Proximus stelt voortaan enkel V5 mini te huur.

Ik zie dat Wim mij voor is.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 15 maart 2016
Inderdaad tegenwoordig worden alle decoders vervangen door de v5-compact, ook bij nieuwe klanten.
Mss als ze in een proximus winkel nog v5's in stock hebben dat het eventueel nog zou mogelijk zijn.
Ik persoonlijk werk ook met een v5-compact en al mijn opnames worden opgepakt in de cloud (60dagen/36maanden@50uur max.)
Als je de 'Proximus TV app' installeert op je mobiele toestellen kan je deze cloud opnames ook zo bekijken, en ook via http://proximustv.be/ op laptop/pc

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • 15 maart 2016
Via de website is dat dan vlgs mij enkel mogelijk met een V5c...

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 15 maart 2016
@Elsa: "Proximus TV App" ==> Moet eerst WERKEN! Bij mij tot op heden nog niet opgelost, hoor niets meer van het Px team!

Mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 15 maart 2016
Dag Janick,

ik heb een aanpassing gedaan. Probeer het eens opnieuw met de proximus tv app.

MVG,

Wim

Elsa
  • 27742 reacties
  • 15 maart 2016
sinjoor76 schreef:
Via de website is dat dan vlgs mij enkel mogelijk met een V5c...

Ik ben inderdaad niet duidelijk genoeg geweest het zijn alleen de opnames die je specifiek via proximustv.be zelf gemaakt hebt kunt bekijken via de proximustv.be "mijn bibliotheek"
Dus ik denk niet dat het alleen maar voor de V5-c zou kunnen, want ik denk dat je gewoon die opname op de server zet die je dan via proximustv.be "mijn bibliotheek"
kunt bekijken.
Je kan het mss eens proberen hé Sinjoor.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 15 maart 2016
Wim VL schreef:
Dag Janick,

ik heb een aanpassing gedaan. Probeer het eens opnieuw met de proximus tv app.

MVG,

Wim


Beste Wim,

Zojuist de app terug gëinstalleerd, blijft hetzelfde verhaal, blauw beginscherm en verder niets.
De TV-overal app werkt probleemloos.
mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 15 maart 2016
Op welk toestel probeer je dit? Kan je eens de applicatie verwijderen en opnieuw installeren en nog eens testen?

MVG,

Wim

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 15 maart 2016
Samsung galaxy tablet GT-P3110... SW: android 4.2.2, wordt enkel gebruikt op mijn netwerk via wifi.
De app heb ik reeds meerdere keer verwijderd en terug gëinstalleerd zonder resultaat.
Zal dit straks nog eens doen, hou je op de hoogte.

mvg

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 15 maart 2016
Terug gëinstalleerd, krijg eerst de algemene voorwaarden die ik bevestig, en dan terug het beginscherm zoals hierboven in mijn bijlage...dat is het.
Wat is er aan de hand, mijn decoder werkt op hetzelfde netwerk met de nieuw NTE software, dus zou in principe de mobiele aparaten toch ook moeten werken?

groetjes,

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 16 maart 2016
Dag Jdm_01,

Ik ga het even aan de het team verantwoordelijk voor de app vragen.

Mvg,

Robrecht

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 21 maart 2016
Jdm_01,

Kan je even het model van je tablet doorsturen ?

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 21 maart 2016
Beste SamuelD, de gegevens staan hierboven vermeld...
Samsung galaxy tablet GT-P3110... SW: android 4.2.2,
Gelieve alle info omtrent deze topic op mijn 1 maand geleden gestarte topic: "Proximus TV op tablet" te willen plaatsen, en niet hier wat gaat over nieuwe decoder, zo blijft de juiste informatie bij de juiste rubriek.
mvg.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 21 maart 2016
Jdm_01

Ik heb deze info doorgegeven aan het betrokken team

Zij kijken wat hiervan de oorzaak is

Mvg

Jonathan

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 360 reacties
  • 21 maart 2016
@jonathan, is het mogelijk dit thema te plaatsen op mijn topic die ik gestart heb een maand geleden:
https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/proximus-tv-op-tablet-33891

Uw antwoord dat het doorgestuurd is naar de betrokken dienst heb ik nu al voor de vijfde keer gehoord of gelezen...
Het is al van 16 maart dat het niet lukt om de Px tv app te openen, niemand bied hier de oplossing aan...
Voorlopig gebruik ik TV overal die perfect werkt op de tablet.
mvg.

Reageer