Inwisselen gewone sim naar micro sim
Beste, Eva,
Gisterenvoormiddag (30/09/2013) zijn we langsgeweest in het belgacomverkooppunt in Waregem.
Omdat we een nieuwe telefoon hebben, hadden we een micro sim kaart nodig.
We hadden graag ons nummer behouden en alle gegevens overgezet naar de nieuwe microsim.
Alles was geregeld zeiden ze daar en binnen enkele ogenblikken zou alles geactiveerd zijn...
In de namiddag kregen we een sms met ons nieuwe ? gsm nr ? En op ons oud nr zijn we niet bereikbaar ?. Niks van de gegevens is overgezet.
's Avonds heb ik een paar keer gebeld met de klantendienst 0800 22 800.
1ste maal 1u38 minuten gewacht en neergelegd.
2de maal zat ik bij de verkeerde persoon, die verbond mij door naar iemand anders. Terug gewacht, gewacht, gewacht, neergelegd.
3de maal gebeld terug bij die verkeerde persoon terecht gekomen, terug doorverbonden, toen zei deze dat ik terug verkeerd zat, terug doorverbonden...
Van 18u tot 22u heb ik zo bezig geweest.
Vandaag 01/10/2013 terug naar Belgacom Winkel in Waregem. Daar vinden ze de fout niet, ze sturen een sms indien alles in orde is.
Hopelijk betalen we nu geen 2 abonnementen, want momenteel zijn we niet bereikbaar via gsm.
Eva of IEMAND kunt U de fout vinden en ons helpen ?
Kelly
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.