Skip to main content
Vraag

Pay&Go Sim kaart identificatie werkt niet

  • 13 november 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb 15€ betaald aan Pay&Go maar niet gekregen. De identificatie werkt niet:

  • Online: Ik heb me ingelogd en simkaartnummer ingegeven (site = defect ?)
  • SMS: ik heb geen krediet dus SMS werkt niet
  • Via ID-kaart lezer: ik heb Itsme app maar geen ID-kaart lezer (weinig mensen hebben dit denk ik?)

Bedankt voor de hulp of om de 15€ die ik heb betaald onmiddellijk terug te storten.

Nog nooit een forum moeten raadplegen om contact te zoeken met een klantenservice….ongelofelijk...

4 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 14 november 2022

@Laura L  Dag Laura, kun je ons wat meer gegevens geven ( onder je profiel?)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 november 2022

Goedenavond,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb nu meer info onder mijn profiel ingevuld. Hoe kan ik mijn simkaart terug activeren ?

Mvg,

Laura


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 november 2022

@Luc.M wat is de oplossing aub ?

Storten jullie de 15€ terug en ga ik op zoek naar een andere oplossing ? Of activeren jullie mijn kaart vandaag ? Ik heb mijn mobiele data elke dag nodig en kan echt geen 2 weken meer wachten…

Ik heb al gevraagd aan anderen maar blijkbaar moet je 1) een proximus abonnement hebben om de SMS te sturen en 2) een zakelijk proximus abonnement mag ook niet……. 🤷


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 18 november 2022

@Laura L Ik heb in dit geval klachtendossier 51619668 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 


Reageer