Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart vervangen staat als niet geregistreerd


SIM card defect en in de Proximus shop een nieuwe gehaald.

GSM erkend het maar zegt dat de SIM kaart niet geregistreerd is.

Proximus website biedt geen hulp is onoverzichtelijk. Het is onmogelijk een email te versturen, men wordt naar alle hoeken van de site gestuurd.

Klantenonvriendlijk bedrijf, door mijn werk verplicht er te blijven.

Kan het niemand aanraden.

Beste antwoord door AntonellaD

@Valgella  De simkaart staat actief. Heropstarten van het toestel kan nodig zijn. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • 17 januari 2022

Als je bedoelt dat het niet lukt via deze weg → Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

zou het wel kunnen dat je op problemen stoot of dit al opgelost is kan iemand van het proximusforum team je morgen wel vertellen en verder helpen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 17 januari 2022

Bedankt voor uw standaard tekst.

Ben post-paid klant sedert Proximus bestaat, helaas.


Martin
  • 33520 reacties
  • 17 januari 2022

Inderdaad dit is op vraag van de Proximus forummedewerkers dat ik dit doe; omdat ze zo vlotter kunnen iedereen verder helpen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 18 januari 2022

Dag @Valgella vul je in het klantprofiel het nieuwe simkaartnummer in voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 januari 2022

Bedankt @HeidiE, helaas heb ik geen veld “opmerkingen” in mijn profiel. Ik heb hetnummer dan maar onder ‘klantnummer’ gezet.

Success!

 

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4400 reacties
  • 18 januari 2022

@Valgella u kunt hiervoor een vrij veld bv. ticket in uw forum login profiel gebruiken

ik vermoed dat Proximus uw klantnr, GSM-nr en SIM-kaartnr voor controle/oplossing nodig heeft (voor prepiad P&y&Go enkel de 2 laatste gegevens)


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • 18 januari 2022

Dag @Valgella ik heb het gevonden! Onze achterliggende dienst doet het nodige. Groetjes, Heidi


Martin
  • 33520 reacties
  • 18 januari 2022

Louter ter info: 

M_016 schreef:

@Valgella u kunt hiervoor een vrij veld bv. ticket in uw forum login profiel gebruiken

ik vermoed dat Proximus uw klantnr, GSM-nr en SIM-kaartnr voor controle/oplossing nodig heeft (voor prepiad P&y&Go enkel de 2 laatste gegevens)

het gaat om een postpaid:

Valgella schreef:

Bedankt voor uw standaard tekst.

Ben post-paid klant sedert Proximus bestaat, helaas.

en inderdaad de prox medewerkers krijgen een veld te zien met “opmerkingen” wat wij niet hebben in ons forumprofiel:

HeidiE schreef:

Bedankt voor de tip @Martin , dan krijgen wij (als moderator) blijkbaar een ander overzicht dan jullie! Ik pas mijn boodschap aan! Groetjes, Heidi

 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2022

@Valgella  De simkaart staat actief. Heropstarten van het toestel kan nodig zijn. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 januari 2022

@AntonellaD 

Bedankt voor de snelle hulp!

(maar misschien eens aan uw technische dienst vragen waarom zoiets regelmatig gebeurd?)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 18 januari 2022

@Valgella Dit was in principe geen technisch probleem. Je hebt een blanco simkaart meegekregen van de shop. Er werd geen omruiling van simkaart ingeleid op jouw nummer. Dat is bij deze in orde. :wink: Mijn excuses voor het ongemak. :upside_down: Groetjes, Antonella


Reageer