Beantwoord

Sim kaart vervangen staat als niet geregistreerd

  • 17 January 2022
  • 11 reacties
  • 627 Bekeken

SIM card defect en in de Proximus shop een nieuwe gehaald.

GSM erkend het maar zegt dat de SIM kaart niet geregistreerd is.

Proximus website biedt geen hulp is onoverzichtelijk. Het is onmogelijk een email te versturen, men wordt naar alle hoeken van de site gestuurd.

Klantenonvriendlijk bedrijf, door mijn werk verplicht er te blijven.

Kan het niemand aanraden.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 18 January 2022, 12:40

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Valgella Dit was in principe geen technisch probleem. Je hebt een blanco simkaart meegekregen van de shop. Er werd geen omruiling van simkaart ingeleid op jouw nummer. Dat is bij deze in orde. :wink: Mijn excuses voor het ongemak. :upside_down: Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

Bedankt voor de snelle hulp!

(maar misschien eens aan uw technische dienst vragen waarom zoiets regelmatig gebeurd?)

Reputatie 7
Badge +3

@Valgella  De simkaart staat actief. Heropstarten van het toestel kan nodig zijn. Groetjes, Antonella

Louter ter info: 

@Valgella u kunt hiervoor een vrij veld bv. ticket in uw forum login profiel gebruiken

ik vermoed dat Proximus uw klantnr, GSM-nr en SIM-kaartnr voor controle/oplossing nodig heeft (voor prepiad P&y&Go enkel de 2 laatste gegevens)

het gaat om een postpaid:

Bedankt voor uw standaard tekst.

Ben post-paid klant sedert Proximus bestaat, helaas.

en inderdaad de prox medewerkers krijgen een veld te zien met “opmerkingen” wat wij niet hebben in ons forumprofiel:

Bedankt voor de tip @Martin , dan krijgen wij (als moderator) blijkbaar een ander overzicht dan jullie! Ik pas mijn boodschap aan! Groetjes, Heidi

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Valgella ik heb het gevonden! Onze achterliggende dienst doet het nodige. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

@Valgella u kunt hiervoor een vrij veld bv. ticket in uw forum login profiel gebruiken

ik vermoed dat Proximus uw klantnr, GSM-nr en SIM-kaartnr voor controle/oplossing nodig heeft (voor prepiad P&y&Go enkel de 2 laatste gegevens)

Bedankt @HeidiE, helaas heb ik geen veld “opmerkingen” in mijn profiel. Ik heb hetnummer dan maar onder ‘klantnummer’ gezet.

Success!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Valgella vul je in het klantprofiel het nieuwe simkaartnummer in voor nazicht? Groetjes, Heidi

Inderdaad dit is op vraag van de Proximus forummedewerkers dat ik dit doe; omdat ze zo vlotter kunnen iedereen verder helpen.

Bedankt voor uw standaard tekst.

Ben post-paid klant sedert Proximus bestaat, helaas.

Als je bedoelt dat het niet lukt via deze weg → Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

zou het wel kunnen dat je op problemen stoot of dit al opgelost is kan iemand van het proximusforum team je morgen wel vertellen en verder helpen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer