Skip to main content

Hoe proximus contacteren op zondag?

• 5 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 1493 Bekeken

Sinds deze ochtend kan ik niet meer bellen of sms-en. Geen idee waarom.

Ik kan ook niet bellen naar klantendienst om uitleg te vragen!

Waarom is Proximus niet via chat / mail / Twitter / ... bereikbaar?

Kan iemand ASAP contact met mij opnemen om me zeggen hoe ik klantendienst kan contacteren. Dit is heel dringend!! Zoontje zonet in ziekenhuis opgenomen met extreem hoge koorts en kunnen bellen/sms-en is een absolute noodzaak nu.

Graag zo snel mogelijk reactie!!!!!

4 reacties

• Practitioner
  • 344 reacties
  • 5 augustus 2012
Bel naar het gratis nummer 1909 met je GSM of met vaste lijn naar 0800/229909. Indien je met je eigen toestel niet kan bellen, bel dan naar het opgegeven nummer met een ander telefoontoestel (van vriend of familie ?)

Groetjes,

Greetje

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 augustus 2012
Dank u. Momenteel alleen thuis, geen vast toestel, gelukkig contact met kliniek mogelijk via internet.

Los daarvan vind ik het niet kunnen dat

- Ik plots word afgesloten zonder reden (foutje???) of waarschuwing vooraf (heb ik factuur niet betaald???)
- Proximus geen sms stuurt met reden waarom ik word afgesloten
- Proximus alleen bereikbaar is via telefoon. We leven in 2012 for gods sake. Is dat een communicatiebedrijf? Mijn kl****.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 augustus 2012
Ik ben trouwens Proximus Business klant. Een beetje meer respect voor zakelijke klanten zou wel mogen.

Vandaar situeert m'n probleem zich in de privésfeer. Vanaf morgen kan ik echter ook niet normaal werken als dit niet wordt opgelost.

Onbegrijpelijk en schandalig.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 5 augustus 2012
zakelijke klanten kunnen contact opnemen met 0800 22 100

Reageer