Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app

  • 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik kan inloggen op de app maar ik kan geen opgenomen programma's bekijken

Beste antwoord door Martin

Ter info:
Ik heb je zelfde vraag hier al beantwoord:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41298#post589671

NB: op een feestdag als vandaag moet je geen antwoord van het Proximus Team verwachten hier op het forum.

Martin schreef:
Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Martin
  • 33510 reacties
  • Antwoord
  • 1 november 2017
Ter info:
Ik heb je zelfde vraag hier al beantwoord:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41298#post589671

NB: op een feestdag als vandaag moet je geen antwoord van het Proximus Team verwachten hier op het forum.

Martin schreef:
Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.

Reageer