Op 24 januari 2011, terwijl ik naar het journaal zat te kijken, bevroor het beeld. Na enige tijd kreeg ik de foutmelding "Error 2" - geen verbinding met het Belgacom netwerk. Ik belde de Klantendienst, waar mij werd gezegd dat de wachttijd 10 minuten bedroeg. Ik heb 70 (zeventig) minuten aan de telefoon gehangen. Ik vind dit onaanvaardbaar.
Toen ik eindelijk werd doorverbonden werd op mijn vraag of er een storing was, geantwoord dat dit pas de volgende dag bij de Klantendienst bekend zou zijn. Ik heb toen gebeld met de Technische Dienst en moest mijn Externe ingang kanaal veranderen, ook de Scart kabel moest in een andere contact worden gestoken. Dit na meer dan een jaar gefunctioneerd te hebben. Volgens mij is er een verandering doorgevoerd, waarvan de gebruikers niet op de hoogte zijn gesteld.
Dit is de zoveelste wanprestatie van Belgacom. Ik heb al mijn kennissen al afgeraden met Belgacom in zee te gaan.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.