Skip to main content
Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex


Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

Beste antwoord door AntonellaD

@pkioog  De WiFi-booster zal in de loop van deze week worden geleverd. Je krijgt een bevestiging per mail. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

45 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 11 september 2020

@pkioog Je bent niet de enige die dit voor heeft, maar het zal wachten zijn tot maandag totdat iemand die van Proximus zelf is, dit kan regelen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 11 september 2020

Ik las zojuist op een site van Proximus dat bvb in Flex Premium er een booster inbegrepen is in het pack. De winkel lijkt dan toch correcte informatie te geven. Nu nog doen wat ze beloven.


Martin
  • 33518 reacties
  • 11 september 2020

aangezien ze het ook voor de anderen het hier op het forum on orde gebracht hebben zal het nu ook wel lukken zeker...


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2020

@pkioog  De WiFi-booster zal in de loop van deze week worden geleverd. Je krijgt een bevestiging per mail. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 14 september 2020

Hoe bekom je de Wifi Booster als je overschakelt op Flex met behoud van vaste lijn?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 september 2020

@ChrisvcBik 

Deze wordt opgestuurd via Bpost. Voor jou is dat nog niet gebeurd zie ik. Ik maak het meteen in orde. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 september 2020

Heb hetzelfde probleem. Overgeschakeld in juli en nog steeds niets ontvangen.

Een ander probleem is dat er vorige maand plots 12 euro van mijn belkrediet ging. Een medewerker van de helpdesk heeft het toen gecheckt en vond het ook niet normaal. Hij ging mij toen het bedrag terugstorten maar tot op vandaag ook nog niets ontvangen (ondertussen al 4 maal teruggebeld en al 5 chatberichten gehad en telkens met de belofte dat het in orde zou komen). Gisteren naar Proximus winkel geweest en daar botweg als antwoord gekregen dat ze mij niet kunnen helpen en ik via hun 0800 lijn moet gaan.


Martin
  • 33518 reacties
  • 19 september 2020

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 september 2020
Martin schreef:

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst

Martin, bedankt voor de info. Die paar dagen wachten kunnen er nog wel bij.:relaxed:


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@egon 

Het bedrag van €12 belkrediet is op 19 en 20 augustus eraf gegaan door het verbruik van bijna 24 MB aan mobiele data verbindingen. Omdat het jou reeds werd beloofd, heb ik deze € 12 terug opgeladen.

De WiFi-booster zal in de loop van deze week bij jou worden geleverd.

Groetjes,
Antonella


pkioog schreef:

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

@AntonellaD Ik heb hetzelfde probleem, overgeschakeld van tuttimus naar Flex. In de shop zeiden ze dat de booster opgestuurd zou worden en in de loop van de week zou aankomen. 

Zou je dit eens kunnen checken?

Thanks! 

 


Martin
  • 33518 reacties
  • 6 december 2020

FYI: indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de prox medewerkers morgen hier direct mee aan de slag kunnen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 7 december 2020

@Benny Breukers 

ik zie nog geen verzending van de wifi booster op dit moment.

aanvraag is nu gedaan, bevestigingsmail is verzonden.

vriendelijke groeten

Tina


Ik heb hetzelfde voor. Enkele weken geleden overgeschakeld naar Flex (Family Essentiels). Daarin is begrepen een TV decoder en een WI-FI booster. Op heden nog niet ontvangen.

Dien ik zelf initiatief te nemen of kunnen jullie dit eens checken?

Vriendelijke groeten,


Martin
  • 33518 reacties
  • 3 maart 2021

Je moet die zelf aanvragen, maar bij deze is dit gebeurd en kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 3 maart 2021

@Rob Van Lancker 

vul je je profielgegevens in ?

dan kijken we na of het kan… 

groetjes

Tina 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )


Profielgegevens zijn oké.

Vriendelijke groeten,

Rob


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 3 maart 2021

@Rob Van Lancker 

verzoek tot omruiling is ingediend

kijk goed in je mail voor ontvangst order en retour oude decoder (ook in spam); mail met label

vriendelijke groeten

Tina


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 mei 2021

Ook vandaag nog van hetzelfde: ik ben sedert 12 januari 2021 overgegaan van Familus naar Flex+vaste telefonie (en sinds vorige week ook Flex Fiber) en heb dus recht op de beloofde gratis WiFi Booster. Ondanks herhaalde telefoontjes naar het bekende nummer, en de vele beloftes, nog steeds niks ontvangen. Dit lijkt meer op strategie dan op toeval!

Kan ik misschien via dit Forum aan de beloofde Booster geraken?

Roger


Martin
  • 33518 reacties
  • 2 mei 2021

Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen je hierbij wel verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 mei 2021

@Regortje De wifi booster wordt woensdag geleverd. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 mei 2021

Beste,

Ook een tijdje geleden overgegaan naar een Flex Pakket.

Ik zou via deze weg ook de gratis Wifi-booster willen aanvragen.

Alvast bedankt.

 

Martin
  • 33518 reacties
  • 3 mei 2021

FYI: Als het een flex pack is met vaste lijn zal dit geen probleem zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 mei 2021

@Martin  Het is een Flex pakket met een vaste lijn.  Ik heb de gegevens ook toegevoegd in het forumprofiel.

Mvg

 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 4 mei 2021

@Filip & Els 

“The username may only contain spaces, letters and / or numbers” ik kan je klantennummer niet toevoegen in je profiel :-)

Ik heb gezien dat de wifibooster onderweg is…

groeten

Tina