Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex

  • 11 September 2020
  • 45 reacties
  • 2702 Bekeken

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 September 2020, 11:34

Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@stad127 

ik leid het order in om een wifi booster te laten leveren.

Je ontvangt bevestiging via mail. 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@fvandamme.fvd

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Ik zal een order inleiden om de booster te laten opsturen, geen probleem

Levering is voorzien vrijdag 26-11

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe48 De Wifi booster wordt donderdag geleverd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@pkioog  De WiFi-booster zal in de loop van deze week worden geleverd. Je krijgt een bevestiging per mail. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Nikki86 

Jullie hebben inderdaad een flex pack met vaste lijn.

Ik heb de wifi booster aangevraagd.  de levering is op dit moment voorzien op donderdag 18-11 door bpost.

groetjes,

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Fernand37 

Beste,

de verzending van de wifi booster is aangevraagd.

Bevestigingsmail is ook verzonden naar jou

Levering door bpost is voorzien volgende donderdag 

vriendeljjke groeten

Tina

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst

@Martin  Het is een Flex pakket met een vaste lijn.  Ik heb de gegevens ook toegevoegd in het forumprofiel.

Mvg

 

Gewoon afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder in orde te brengen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

zoals je ziet is een mail sturen nu niet mogelijk zie » contacteer-onze-klantendienst

Martin, bedankt voor de info. Die paar dagen wachten kunnen er nog wel bij.:relaxed:

Hallo,

Verleden week overgeschakeld naar Flex.

Kunt u me laten weten wanneer de gratis wifi booster zal geleverd worden?

Dank bij voorbaat.

Marc Vanoverschelde.

@Marvano lukt het dan niet om te bestellen → Wi-Fi Booster | Proximus

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Edit:  niet meer nodig zie antwoord hieronder:

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

 

Reputatie 7
Badge +3

@egon 

Het bedrag van €12 belkrediet is op 19 en 20 augustus eraf gegaan door het verbruik van bijna 24 MB aan mobiele data verbindingen. Omdat het jou reeds werd beloofd, heb ik deze € 12 terug opgeladen.

De WiFi-booster zal in de loop van deze week bij jou worden geleverd.

Groetjes,
Antonella

Inderdaad als je een flex pack hebt met vaste lijn dan kun je die via deze weg hier aanvragen.

De Prox Forummedewerkers kunnen daar voor zorgen als ze hier straks de draad opnemen.

Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen je hierbij wel verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Benny Breukers 

ik zie nog geen verzending van de wifi booster op dit moment.

aanvraag is nu gedaan, bevestigingsmail is verzonden.

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb hetzelfde voor. Enkele weken geleden overgeschakeld naar Flex (Family Essentiels). Daarin is begrepen een TV decoder en een WI-FI booster. Op heden nog niet ontvangen.

Dien ik zelf initiatief te nemen of kunnen jullie dit eens checken?

Vriendelijke groeten,

Je moet die zelf aanvragen, maar bij deze is dit gebeurd en kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Van Lancker 

vul je je profielgegevens in ?

dan kijken we na of het kan… 

groetjes

Tina 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Profielgegevens zijn oké.

Vriendelijke groeten,

Rob

Geachte,

 

Ik ben vorige week ook overgeschakeld op een flex abonnement met vaste lijn.

Is het mogelijk om via deze weg de wifi-booster aan te vragen?

Ik heb wel aan de medewerker gezegd dat ik deze wou toen ik telefonisch de omschakeling van mijn abonnement regelde. Maar kennelijk wordt deze dan niet automatisch geleverd?

 

Alvast bedankt.

 

Jürgen

Reputatie 7
Badge +3

@Rob Van Lancker 

verzoek tot omruiling is ingediend

kijk goed in je mail voor ontvangst order en retour oude decoder (ook in spam); mail met label

vriendelijke groeten

Tina

Morgen zullen de Prox forummedewerkers dit wel verder in orde brengen voor u, van zodra ze hier de draad opnemen.

Ik ben net overgeschakeld van Telenet vaar Proximus flex. Dus heb ik waarschijnlijk ook recht op de gratis wifibooster. ( zou wel handig zijn want ik heb op 2 kamers geen bereik) 

is hij volledig gratis? Of moet  er na een tijd een bedrag voor betaald worden? 
groeten tim

Reageer