Beantwoord

gratis wifibooster na omschakeling naar flex

  • 11 September 2020
  • 39 reacties
  • 2025 Bekeken

Hallo,

Wij zijn sinds 21 augustus overgeschakeld op flex, in de winkel werd ons verteld dat de wifi booster automatisch zou opgestuurd worden, maar hebben tot op heden nog niets gehoord.

Hoe moet deze aangevraagd worden aangezien hij gratis is in het pack?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 September 2020, 11:34

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

@Marvano lukt het dan niet om te bestellen → Wi-Fi Booster | Proximus

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Edit:  niet meer nodig zie antwoord hieronder:

@Marvano De Wifi-booster wordt overmorgen (05/01) geleverd. Groetjes, Antonella

 

Hallo,

Verleden week overgeschakeld naar Flex.

Kunt u me laten weten wanneer de gratis wifi booster zal geleverd worden?

Dank bij voorbaat.

Marc Vanoverschelde.

Reputatie 7
Badge +2

@fvandamme.fvd

er staat inderdaad altijd een prijs vermeld

maar als je de bestelling doet, ziet het systeem dat je een volledig flex pack hebt en zal hij daar gratis toegevoegd worden

Ik zal een order inleiden om de booster te laten opsturen, geen probleem

Levering is voorzien vrijdag 26-11

vriendelijke groeten

Tina

 

Beste

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen, kan enkel de betalende versie bestellen.

Met vrienelijke groeten,

Frank

Reputatie 7
Badge +2

@Nikki86 

Jullie hebben inderdaad een flex pack met vaste lijn.

Ik heb de wifi booster aangevraagd.  de levering is op dit moment voorzien op donderdag 18-11 door bpost.

groetjes,

tina

FYI: maandag komt er terug iemand van Proximus langs.

gratis WiFi booster is inbegrepen in flex packs met vaste lijn voor flex pack zonder vaste lijn wordt maandelijkse huur aangerekend.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Beste,ook wij zijn pas overgeschakeld naar flex. Maar tot op heden nog geen wifibooster ontvangen. Kunt u dit is nakijken? dank u.

Reputatie 7
Badge +2

@Fernand37 

Beste,

de verzending van de wifi booster is aangevraagd.

Bevestigingsmail is ook verzonden naar jou

Levering door bpost is voorzien volgende donderdag 

vriendeljjke groeten

Tina

TUI: Maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Beste,

Langs deze weg zou ik ook graag de wifi-booster horende bij mijn Flex pack willen aanvragen.

Ik heb ondertussen mijn klantnr. in een privéveld op mijn profiel aangevuld.

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Philippe48 De Wifi booster wordt donderdag geleverd. Groetjes, Antonella

Inderdaad als je een flex pack hebt met vaste lijn dan kun je die via deze weg hier aanvragen.

De Prox Forummedewerkers kunnen daar voor zorgen als ze hier straks de draad opnemen.

Hallo

In mijn Flex abonnement zou een eerste gratis Wifi-booster inbegrepen zijn maar vind nergens de mogelijkheid om die te bestellen enkel de betalende versie.

groeten

Philippe

Reputatie 7
Badge +2

@Filip & Els 

“The username may only contain spaces, letters and / or numbers” ik kan je klantennummer niet toevoegen in je profiel :-)

Ik heb gezien dat de wifibooster onderweg is…

groeten

Tina

@Martin  Het is een Flex pakket met een vaste lijn.  Ik heb de gegevens ook toegevoegd in het forumprofiel.

Mvg

 

FYI: Als het een flex pack is met vaste lijn zal dit geen probleem zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.

Beste,

Ook een tijdje geleden overgegaan naar een Flex Pakket.

Ik zou via deze weg ook de gratis Wifi-booster willen aanvragen.

Alvast bedankt.

 
Reputatie 7
Badge +3

@Regortje De wifi booster wordt woensdag geleverd. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen je hierbij wel verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.

Ook vandaag nog van hetzelfde: ik ben sedert 12 januari 2021 overgegaan van Familus naar Flex+vaste telefonie (en sinds vorige week ook Flex Fiber) en heb dus recht op de beloofde gratis WiFi Booster. Ondanks herhaalde telefoontjes naar het bekende nummer, en de vele beloftes, nog steeds niks ontvangen. Dit lijkt meer op strategie dan op toeval!

Kan ik misschien via dit Forum aan de beloofde Booster geraken?

Roger

Reputatie 7
Badge +2

@Rob Van Lancker 

verzoek tot omruiling is ingediend

kijk goed in je mail voor ontvangst order en retour oude decoder (ook in spam); mail met label

vriendelijke groeten

Tina

Profielgegevens zijn oké.

Vriendelijke groeten,

Rob

Reputatie 7
Badge +2

@Rob Van Lancker 

vul je je profielgegevens in ?

dan kijken we na of het kan… 

groetjes

Tina 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Je moet die zelf aanvragen, maar bij deze is dit gebeurd en kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Reageer