Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

• 7 December 2019
  • 56 reacties
  • 3107 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

56 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@ken cambre 

Door de wijziging van je producten heeft men vergeten het product “pack” toe te voegen, je had nu los internet en tv

Hierdoor betaalde je ook voor de pickx app…

Ik zal het pack bijvoegen : je internet formule verandert dan iets, maar je hebt nog steeds onbeperkt internet.

Ik hoop dat de bevestiging van deze wijziging niet al te verwarrend zijn.

Als het pack-order hier is doorgestroomd, zal myepress automatisch terug geactiveerd worden. 

Wil je ons op de hoogte houden ?

Groeten

Tina

@tina.b  °- het is nu in orde. Bedankt voor de snelle reactie :)

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

Het zou leuk zijn als de link om te koppelen ook effectief zou werken. Helaas ik volg het stappenplan, krijg de boodschap dat accounts gelinkt zijn, maar nee hoor… Ik blijf bij HLN geen recht hebben op de artikels. Er loopt dus iets fout.

Kunnen alsjeblief zorgen dat het lukt? Het emailadres is voor beide accounts hetzelfde, zowel bij Proximus als bij HLN. En mijn details hebben jullie (want ik ben hier ingelogd met MyProximus).

Eerder kreeg ik van proximus al het bericht dat ik bij HLN moest aankloppen, maar HLN stuur me naar HLN. Jullie zijn toch geen ambtenaren meer hé? :-)

Alvast bedankt, jullie kunnen dit in orde krijgen!

Groet,

Peter

Reputatie 3
Badge

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)

Badge +1

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

Ik ben dezelfde mening toegedaan, zou beter geweest zijn om een keuze te krijgen, véél interessanter.

Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)

Zal te maken hebben met afgesproken prijzen. Je denkt toch niet dat proximus zoveel betaald aan hln of le soir zoals een abonnee doet?

Reageer