Skip to main content

Wanneer gaat er een oplossing komen voor "Oeps.......Er is een probleem opgetreden" Android TV Box ?

  • 11 februari 2023
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Kuka59

Wanneer gaat er een oplossing komen voor "Oeps.......Er is een probleem opgetreden" Android TV Box ?

Foutcode 130 & 134 ? Of gewoon zwart beeld dat als je geluk hebt opnieuw normaal beeld geeft !

3 reacties

Martin
  • 33550 reacties
  • 11 februari 2023

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen , als ze maandag de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

louter ter bijkomende info ivm de foutcodes :

bron= V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Wat ook van belang voor de PX medewerkers dat ze weten hoe je V7 aangesloten is 


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 24 april 2025

Ik heb hetzelfde probleem, iedere dag vanaf 22u00...OEPS er liep iets mis of een cirkeltje dat blijft draaien op een zwart scherm

Heb de vraag al gesteld waarom telkens vanaf 22u00….maar geen antwoord.

Ook meer en meer zenders kan je niet herbekijken, alhoewel er wel voor betaald wordt

 

 


Martin
  • 33550 reacties
  • 24 april 2025

Het is niet altijd om 22u gisteren en eergisteren piekten de meldingen rond 20u