Skip to main content

Zonet de nieuwe internet box geïnstalleerd en geactiveerd en ik vind een aantal parameters van de bbox 3+ niet terug.

Zit de optie waarbij per ip of Mac adres/per uur/per dag de toegang kan blokkeren/toestaan niet meer in de internet box? Viel vroeger onder acces control als ik me niet vergis

In de bbox 3+  kon je ook gebruiksvriendelijke labels hangen op IP- of mac adressen, voor als dit niet automatisch gebeurde.  Dit vind ik ook (nog) niet terug..

Of zijn dit opties die (momenteel) niet beschikbaar zijn in de nieuwe Internet Box ?

Alvast Bedankt

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen meer informatie geven of dit al kan of nog zal geïmplementeerd worden:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen meer informatie geven of dit al kan of nog zal geïmplementeerd worden:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is gebeurd, bedankt voor de tip.

FYI

nouvelle internet Box ( Fibre) - controle parental | Proximus Forum

Malheureusement, la fonction contrôle parentale n’est toujours pas disponible pour le moment. Nous n’avons toujours pas de date prévue actuellement concernant cette fonction.

=

De functie voor ouderlijk toezicht is op dit moment nog niet beschikbaar,  er is nog een datum voor deze functie op de internetbox

………..
Zit de optie waarbij per ip of Mac adres/per uur/per dag de toegang kan blokkeren/toestaan niet meer in de internet box? Viel vroeger onder acces control als ik me niet vergis ………..

@HermanitoL 

Stond vroeger inderdaad onder “Access Control”

Reageer