Klantnummer: 2129509
Hallo , wij het eens probleem na het andere met proximus,
en nu krijgen we van die dreigmails ,nochtans hebben wij alles gedaan en terug gestuurd naar jullie zoals gevraagd werd .
Wij hadden jullie gevraagd om ons abonnement op te zeggen , maar jullie hebben er een boeltje van gemaakt en vallen ons nu nog lastig ,
wij werden eerst op vrijdag 7/10 afgesloten van het net door jullie ( wij hadden jullie doorgegeven op de opzeg door te laten gaan op woensdag 12/10/22 ,wij hadden jullie opvrijde avond gevraagd wat de reden was en wij hadden dat weekend wel nog internet nodig voor ons bedrijf “jammer genoeg was dat er niet” op maandag 10/10/22 activeren jullie weer alles DAT WAS DAN AL NIET MEER NODIG !!!!
Wij hadden alle onderdelen terug gestuurd met bpost op 10/10/22 EN JULLIE HADDEN ONS OP 13/10 NOGMAALS een ticket gegeven om het nog eens terug te sturen ,
graag eens bij jullie in huis kijken om alles op een rijtje te zetten alvorens ons emails te sturen
graag hadden we van jullie nu eens een correct antwoord terug gekregen aub