Skip to main content
Vraag

ontvangstbevestiging sms


Onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus en nu krijg ik geen ontvangstbevestiging meer als ik een sms verstuur. Er is niets veranderd aan de instellingen van de telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

3 reacties

Martin
  • 33524 reacties
  • 1 juni 2022

Ter info: Dit is provider afhankelijk en voor Proximus was dit door *R* voor je tekstbericht te zetten anders moet je eens proberen of dit nog werkt.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 juni 2022

Helaas Martin dat werkt niet.... ik was dus beter niet overgestapt naar Proximus 😔


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 1 juni 2022

@Yvonneke Dit betreft een Enterprise tariefplan via je werkgever. Wij zijn niet op de hoogte over de specifieke inhoud van deze tariefplannen en de mogelijkheden hiervan. Je vraagt dit dus best na bij de verantwoordelijke dienst of persoon binnen jouw bedrijf die dit op zijn/haar beurt kan navragen bij de Proximus contactpersoon toegewezen aan jouw werkgever. Groetjes, Antonella