Vraag

ontvangstbevestiging sms

  • 1 June 2022
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus en nu krijg ik geen ontvangstbevestiging meer als ik een sms verstuur. Er is niets veranderd aan de instellingen van de telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Yvonneke Dit betreft een Enterprise tariefplan via je werkgever. Wij zijn niet op de hoogte over de specifieke inhoud van deze tariefplannen en de mogelijkheden hiervan. Je vraagt dit dus best na bij de verantwoordelijke dienst of persoon binnen jouw bedrijf die dit op zijn/haar beurt kan navragen bij de Proximus contactpersoon toegewezen aan jouw werkgever. Groetjes, Antonella

Ter info: Dit is provider afhankelijk en voor Proximus was dit door *R* voor je tekstbericht te zetten anders moet je eens proberen of dit nog werkt.

Helaas Martin dat werkt niet.... ik was dus beter niet overgestapt naar Proximus 😔

Reageer