Vraag

Gebruik Pickx app

  • 26 December 2022
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Stel ik wil een programma van gisteren bekijken op ZDF (GEEN replay beschikbaar). Als ik het programma aanstip op de tv gids dan wordt het toegevoegd aan “Mijn video’s) maar verder gebeurt er niets ? Ik kan het programma terug uit de lijst verwijderen of het er terug in zetten maar bekijken kan ik het zeker niet. Wordt het programma dan misschien volgende nacht tegen betaling opgeladen ? Hoe is het systeem beveiligd zodat ik niet “per ongeluk” een betalende actie heb gestart ? De enige pin code die ik vind is voor het kinderslot.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ldb01 Neen dit wordt niet opgeladen tegen betaling. Is enkel toegevoegd aan je favoriete uitzendingen.

Een zender waar geen replay mogelijk is , best programma op voorhand programmeren  voor opname om het later alsnog te kunnen bekijken. 

Nog een tip er is een alternatief bij Proximus in plaats van een extra decoder in huur sinds vandaag.

Als je al Flex Pack met TV-klant bent, kun je genieten van het gezamenlijke aanbod. Je betaalt eenmalig € 69 en je ontvangt een Apple TV. Met behoud van huidige je TV Box | Proximus Forum

 

Ben je al een Pickx TV-klant ?

Log in & voeg een Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB toe voor slechts €69 toe en verander je tv-ervaring. 

www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/personal/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG&option=CSYLF

Voeg Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB  toe voor slechts €69

www.proximus.be/nl/id_cr_apple_tv/particulieren/toestellen/tv-apparatuur/apple-tv.html

Wat ik mij hierbij afvraag is, of dit een tijdelijk aanbod is of dat het de bedoeling is van zonder TV box te kunnen werken in de toekomst, indien wel,dan begrijp ik niet goed waarom zoals de geruchten de ronde doen dat ze al aan de V8 bezig zijn?

Er bestond vroeger ook een pack (ben nu effen de naam kwijt) waar je voor Apple TV kom opteren ipv een TV box maar nu kan je dit ik pack niet meer aanschaffen als ik het goed voor heb toch!

Reputatie 2
Badge

Bedankt. Vergeleken bij jullie know how weten ze op de Proximus helpdesk van toeten of blazen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik mij hierbij afvraag is, of dit een tijdelijk aanbod is of dat het de bedoeling is van zonder TV box te kunnen werken in de toekomst, indien wel,dan begrijp ik niet goed waarom zoals de geruchten de ronde doen dat ze al aan de V8 bezig zijn?

Er bestond vroeger ook een pack (ben nu effen de naam kwijt) waar je voor Apple TV kom opteren ipv een TV box maar nu kan je dit ik pack niet meer aanschaffen als ik het goed voor heb toch!

@Martin Was het vroegere Epic / Epic Combo abonnement.

Ik denk dat Proximus hun Apple TV toestellen nog in voorraad op deze manier willen wegwerken en alsnog  een tegemoetkoming doen voor bestaande klanten als alternatief voor het huren van een tweede TV Box.

Maar ook zag ik:  Nieuwe klanten / of bestaande klanten die overschakelen naar een Flex Pack met TV optie inbegrepen kunnen nu ook kiezen tussen de TV Box of de Apple TV 4K  mits een éénmalige betaling van €69 voor de Apple TV dus is het niet zo duidelijk wat de reden mag zijn bij Proximus. Want als je kiest voor de Apple TV krijg je geen vermindering in de abonnements prijs , kies je voor de de Android Decoder dan staat erbij inbegrepen. Nogmaals een onduidelijkheid op hun website.

Reputatie 2
Badge

Apple is voor mij altijd way over my budget geweest. Zodra er met Google (android, androidtv of chromecasttv) schot in de zaak komt, ben ik geinteresseerd. Hopelijk wil Proximus voor de minder gefortuneerden ook nog iets doen, of interesseert dat marktaandeel hun niet meer.

Reputatie 7
Badge +3

Bedankt. Vergeleken bij jullie know how weten ze op de Proximus helpdesk van toeten of blazen.

@ldb01 Als je belt naar 080022800 kom je bijna altijd terecht bij een extern callcenter dat voor Proximus werkt. En deze personen daar zijn amper op de hoogte van de producten , promoties enz..

Ze hebben een basiskennis en een achterhaald draaiboek dat ze gebruiken, dit ten koste van een correcte dienstverlening en tevredenheid naar de klant toe. Proximus zou beter stoppen met outsourcing van hun klantendienst en hun eigen bekwame medewerkers dit opnieuw laten doen en stoppen met het niet vervangen van hun personeel dat met pensioen gaat. Of zorgen dat hun eigen managers de callcenter medewerkers degelijk opleid en opvolgt , wat nu niet gebeurd door tijd en personeel gebrek bij Proximus. Gelukkig hebben we hier nog de Proximus medewerkers op het forum , waar steeds naar verwezen wordt door de helppagina’s van Proximus als je na een telefoon of chat niet werd geholpen en zo geraken deze ook overbelast.

Ook zijn vele callcenters gevestigd in het buitenland ( Oost Europa ) en worden hun medewerkers aan een lager betaald dan hier. Ze gebruiken expats Nederlandstaligen die in het buitenland wonen en deze vergoeden volgens het basisloon van toepassing daar. Ik ken persoonlijk iemand een Belgische die in Bulgarije woont en voor zo een callcenter werkt en dit voor 5 bedrijven gevestigd in België en Nederland.

Binnenkort komt er een programma hierover….

 

Reputatie 7
Badge +3

Apple is voor mij altijd way over my budget geweest. Zodra er met Google (android, androidtv of chromecasttv) schot in de zaak komt, ben ik geinteresseerd. Hopelijk wil Proximus voor de minder gefortuneerden ook nog iets doen, of interesseert dat marktaandeel hun niet meer.

@ldb01 Idem voor mij maar nu Proximus dit aanbied voor €69 Euro vind ik het een goedkope oplossing als alternatief voor het huren van een extra decoder.

Reputatie 2
Badge

Op mijn leeftijd heb ik geen zin meer in kontrakten van 2 jaar en ik wil mijn erfgenamen ook niet opzadelen met een schuld aan Proximus. Bedankt alleszins om het werk van de helpdesk met zoveel inzet over te nemen.

En voor iemand die maar één  decoder heeft, zelf al levert hij die binnen, is een ander verhaal want die inbegrepen huurprijs van de decoder valt blijkbaar niet weg.

Reageer