Als je al Flex Pack met TV-klant bent, kun je genieten van het gezamenlijke aanbod. Je betaalt eenmalig € 69 en je ontvangt een Apple TV. Met behoud van huidige je TV Box

  • 26 December 2022
  • 8 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Als je al Flex Pack met TV-klant bent, kun je genieten van het gezamenlijke aanbod. Je betaalt eenmalig € 69 en je ontvangt een Apple TV4K Wifi + Ethernet 128GB . Je kunt dit eenvoudig aanpassen via onze webshop. Daarna is het de bedoeling dat je 2 jaar klant blijft, anders moet je de resterende restwaarde van de Apple TV betalen.

 

Ben je al een Pickx TV-klant ?

Log in & voeg een Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB  toe voor slechts €69 toe en verander je tv-ervaring. 

www.proximus.be/nl/id_cr_flex_pack/personal/packs/cr-all-flex-packs/flex-configurator.html/?mobile=CBIQG&option=CSYLF

Voeg Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB   toe voor slechts €69

www.proximus.be/nl/id_cr_apple_tv/particulieren/toestellen/tv-apparatuur/apple-tv.html

 


8 reacties

Reputatie 1

Als ik het goed begrijp, zou ik 2 decoders huren en ik koop een Apple TV dan zou ik maar 1 decoder meer huren? Zou je deze kunnen aankopen met Proximus vouchers?

Als je twee decoders hebt en je één van beide decoders terugstuurt dan valt de huur van je tweede decoder weg en als je beide decoders terug zou sturen valt er ook maar de huur van één decoder weg aangezien de eerst decoder inbegrepen zit in de packprijs

@Pat52 ,

Je kan nu ook  de Apple TV toevoegen in flex fiber pack  (idd €69).

Waarom   pickx app niet  op google chromecast  of andere android streaming apparaten   is dan wel de vraag?

Mvg Artie

@Artie je bedoelt waarschijnlijk de appraten zelf, om toe te voegen door ⌘ aan flex pack. 

De pickx app werkt wel op google chromecast maar nog niet op Android TV.

Met Apple voor Apple TV heeft proximus een overeenkomst kunnen afsluiten wat blijkbaar nog niet gelukt is voor Google Android.

@Martin ,

Ja  zou wel handig zijn . Nu enkel via chromecast maar dan weer bediening via smartphone. Nogal omslachtig. 

De huidige decoder heeft wel heel veel weg van zo’n Mi TV speler.

Er is nog wat werk aan de winkel voor Proximus om Pickx app op alle toestellen te laten werken blijkbaar.

We hebben geduld..😉

Mvg

Artie

Badge

Idd Ik begrijp niet hoe sommige bedrijven het wel voor elkaar krijgen om hun app´s overal te laten werken en waarom andere bedrijven niet. Waar lopen ze tegenaan?   Zowel TV-Vlaanderen als Netflix zijn bijna altijd overal beschikbaar en het werkt nog ook. Dit zowel op heel oude TV´s  maar ook op de nieuwste Android Chromecast´s. Zelfs de Plex app kan je tegenwoordig overal vinden. Die streaming apps kennen geen aanhoudende problemen zoals zogezegd te veel verbonden toestellen etc. Wij zijn hier met 5 personen en er zijn misschien wel 20 toestellen waarop “TV“ gekeken kan worden. Met Pickx lopen we constant vast tegen het zogezegd aantal gekoppelde toestellen. Ook al beperken wij ons tot dezelfde toestellen. (Misschien moet men een script maken waarbij de niet actieve toestellen automatisch uit de lijst verdwijnen na 24 uur? Er zijn namelijk toestellen dat bij elke opstart een nieuw adres simuleren en een andere naam hebben. In Windows zit dit ook. Dus na 5 herstarten denkt Pickx dat er 5 toestellen verbonden zijn en dan is het gedaan met TV kijken. Dit terwijl er op dat moment geen enkel toestel met Pickx verbonden is en evenmin actief (aan het streamen) is. Toch mag je geen TV kijken. Wetende dat geen enkel toestel uit die lijst ooit terug verbinding zal maken. Ook kan je als gebruiker nergens de lijst wissen. Uw fijne TV-avond wordt volledig verbrod zonder dat jij iets verkeerd of illegaal deed. Dit is toch een vreemde vorm van beveiliging? Momenteel is het veel te veel gedoe om aangenaam Pickx-TV de kunnen zien. In 90% werkt streaming toch niet of niet goed. Dit door allerlei beveiligingen. Enkel Netflix werkt wel altijd. Hopelijk komt er snel verbetering en verandering in zodat Pickx wel overal werkt.  Zoals TVVlaanderen en NEtflix. TV beleving moet weer leuk worden. Niet per TV zender een aparte app moeten starten . Dit enkel en alleen omdat Pickx niet goed werkt. Waarom heb je dan nog een abonnement? Ik hoop dat Pickx wel snel goed werkt. Dit op allerlei platformen. Ik hoop dat er voortaan enkel de actieve streams worden geteld en niet langer de ooit aantal verbonden toestellen. Dan loop je tenminste niet tegen die limieten aan ook al is er niemand aan het kijken

In verband met toestellen ontkoppelen, kan dit ook niet meer op de v7 decoder zoals het op de V5 en V5C wel nog kan en via MyProximus kan het ook niet.

Badge

Ah weet je. Ik probeer al jaren een werkende betrouwbare oplossing te hebben met Pickx. Ik was verheugd om te zien dat Proximus nu zelf de Apple-TV box aanbood. Zodoende heb ik het onmiddellijk aangeschaft. Ik dacht…. eindelijk eens iets stabiel en werkend. Eindelijk iets anders dan die decoder. Zelf had ik tot op vandaag met Pickx nog nooit iets stabiel, betrouwbaar en blijvend werkend gekregen. Er zijn namelijk ettelijke problemen met Pickx-app op allerlei tv´s en hardware. Ik kon er ook niets over melden omdat de problemen toch telkens gereduceerd worden tot problemen met het toestel en niet met de software/ app. Echter lang heeft de vreugde met de Apple TV-box niet geduurd. Al na amper enkele minuten liep ik tegen problemen aan…. Bevroren beelden…. echt niet normaal.  Zo vraag ik me vandaag af wat er aan de hand is en waarom andere software leveranciers zoals deze van Plex, TV-VLaanderen, Netflix er wel in slagen om iets stabiel te laten werken en dat op ettelijke platformen en van verschillende merken/ fabrikanten. Gelukkig heb ik nog steeds het andere bakje (de decoder). Zonder de decoder heb je geen betrouwbare TV.  Als Pickx zou werken,  dan zou er hier heel veel meer Pickx-TV gekeken worden. Nu is men toegewezen aan Netflix, Samsung TV, Apple TV, youtube etc. We zijn met 5 personen en we kunnen het testen op meer dan 20 toestellen. Laptops, TV´s, tablets, smartphones, Iphones ….

Reageer