Skip to main content
Beantwoord

Promo

  • 18 november 2018
  • 7 reacties
  • 397 Bekeken

Kan ik ook genieten van de promo Tuttimus + cadeau ?

Beste antwoord door AkiW

Hallo, indien u momenteel als bestaande klant, nog geen internetabonnement heeft en voor de Tuttimus pack kiest, dan kan u ook genieten van onze huidige promo's ( 4 cadeaus). Tuttimus promo is enkel geldig: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus kiest. Groeten, Akhi
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 22 november 2018
Hallo Marc, deze promo is geldig voor elke nieuwe internetabonnee. Groetjes, Aziz

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 4 december 2018
En voor een bestaande abonnee (reeds 10 jaar) die wil upgraden van zijn pack TV+Internet naar Tuttimus (dus + mobiel en vast)? Lijkt me toch logisch dat die ook van het cadeau kan genieten want mijn abo zou meer dan 20 euro per maand omhoog gaan (en volgens de voorwaarden moet ik dan ook nog eens minstens 24 maanden aan boord blijven)? Dus WIN-WIN voor Proximus toch ? Bedank voor de info en hopelijk met positief resultaat want bij de concurrentie krijgen de niewe klanten ook een heel mooi cadeau. Mvg.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 302 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2018
Hallo, indien u momenteel als bestaande klant, nog geen internetabonnement heeft en voor de Tuttimus pack kiest, dan kan u ook genieten van onze huidige promo's ( 4 cadeaus). Tuttimus promo is enkel geldig: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus kiest. Groeten, Akhi

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 december 2018
Als bestaande klant ga ik binnenkort verhuizen en neem dus mijn tuttimus abonnement mee naar het nieuwe adres. Heb ik dan ook recht op deze promo?

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 62 reacties
  • 20 december 2018
Nee, want je bent geen nieuwe klant.

Martin
  • 33205 reacties
  • 20 december 2018
Onder een andere naam op het nieuw adres mss

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 20 december 2018
19/11 als nieuwe klant Tutimus besteld, 21/11 69€ betaald, we zijn vandaag 20/12 nog steeds geen TV ontvangen die beloofd was. Klantendienst Proximus behandelt een nieuwe klant als stront. Geduld mijnheer krijg ik steeds als antwoord. Ik heb nog nooit in heel mijn leven zo een service naar klanten toe meegemaakt, gewoon een schande.

Reageer