Skip to main content
Vraag

5 films on demand

  • 14 september 2018
  • 6 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb op 7 augustus 5 films on demand besteld voor 3500 punten en heb ze nog altijd niet gekregen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 17 september 2018
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 20 september 2018
Hey Frea mijn klantnummer is 48351057

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 20 september 2018
Dag Yusuf,
Dit klantennummer 48351057 wordt niet herkend door ons systeem.
Heb je nog een ander nummer? Factuurnummer eventueel.
Normaal vind men de kortingen terug op de factuur onder 'Uw trouw beloond'.
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 21 september 2018
Hey Wilfried
Klopt ik heb het verkeerd doorgegeven het is 617155929

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 22 september 2018
Dag Yusuf,
Er staat inderdaad een aanvraag op 07/08 voor 5 films en op 21/08 & 15/09 nog 2 extra films.
Op de laatste factuur 6842021174 onder verbruik staat een tegoed van 1 blockbuster - 3.99 EUR & 1 tegoed van op aanvraag - gratis -4.99 EUR
Er wordt nergens een film aangerekend ook niet op het verbruik van de 2 vorige facturen als ik het juist zie.
Indien er ergens toch een film aangerekend staat laat het me nog even weten dan kijk ik het na.
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 22 september 2018
Ik heb alleen een probleem met die bestelling van 7 augustus de rest niet