Skip to main content
Vraag

Proximus Cloud

  • 14 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

Ik kan niet inloggen op mijn proximus cloud en er gebeurt ook al enkele dagen geen synchronisatie meer... zowel via de pc (browser) als op mijn app (gsm) werkt het niet en krijg ik foutmelding 2055...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 14 augustus 2018
Gert, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer/klantennummer doorgeven en ook de login van je MyProximus? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 augustus 2018
Heb ik inmiddels gestuurd...

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 augustus 2018
Probleem is opgelost inmiddels. Om een of andere reden was mijn cloud account verdwenen in mijn proximus? Terug "aangemaakt" en alles zit er nog in...

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 16 augustus 2018
Blij dat te lezen, Gert!