Las diverse topics - van jaren geleden tot op heden - aangaande ongewenste e-mails en, nog steeds (!!) de ONMOGELIJKHEID om ze te blokkeren.
Men zou kunnen verwachten van proximus daar enige aandacht zou voor hebben en eindelijk werk zou maken van de mogelijkheid voor een persoonlijke database waarin, nog voor ze in de mailbox terecht komen, die berichten al geblokkeerd worden.
Niets daarvan! Je zult ze krijgen'en in de spambox steken' ????
We leven ondertussen in de laatste helft van 2018 en proximus blijft ... niets doen!
Ik ben geen expert maar het lijkt me technisch gezien geen onoverkomelijk probleem om dat te verwezenlijken maar ... toch !
Hopelijk leest iemand met meer gedrevenheid dan proximus deze topic met échte antwoorden?
Beantwoord
Na al die jaren en steeds terugkerende klachten zijn ongewenste e-mails NOG STEEDS NIET te blokkeren!
Beste antwoord door AkiW
Beste,
"ongewenste emails " afkomstig van Derde Partijdiensten ( vb: @conseildesoffres.be ) kunnen wij helaas als provider niet blokkeren voor u. U dient ofwel zich rechtstreeks uit te laten schrijven via hun website ( door hen een email te sturen met uw klacht), ofwel hun ongewenste emails aan te duiden als SPAM- mails, in uw ongewenste mailbox.
Verder kunnen wij u hierbij helaas niet helpen, met zulke gevallen.
Mvg,
Akhi
Bekijk origineel"ongewenste emails " afkomstig van Derde Partijdiensten ( vb: @conseildesoffres.be ) kunnen wij helaas als provider niet blokkeren voor u. U dient ofwel zich rechtstreeks uit te laten schrijven via hun website ( door hen een email te sturen met uw klacht), ofwel hun ongewenste emails aan te duiden als SPAM- mails, in uw ongewenste mailbox.
Verder kunnen wij u hierbij helaas niet helpen, met zulke gevallen.
Mvg,
Akhi
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.