Op mijn PC ontvang ik nog wel alle mails, maar sinds afgelopen donderdag krijg ik op mijn smartphone niets meer binnen. Ik kan wel mails versturen.
Ik heb de instellingen nagekeken maar daar leek niets mis te zijn.
Ik heb de smartphone gereset, mail instellingen verwijderd en terug opnieuw ingesteld, zonder resultaat.
Wanneer ik de server op POP3 zet, dan lukt het wel, maar dan is er geen synchronisatie met mijn PC.
Alle reeds gelezen en/of verwijderde mails staan er dan nog steeds als ongelezen.
Ik gebruikte Imap.skynet.be voor de inkomende mails, beveiligingstype SSL en serverpoort 993.
Voor de uitgaande mails: smtp-server relay.skynet.be en serverpoort 25 zonder beveiligingstype
Wie kan mij hierbij helpen.
Beantwoord
Geen inkomende emails meer op smartphone sinds donderdag 15 maart 2018
Beste antwoord door KimB
in dat geval zal het inderdaad aan de app liggen, dat zal 1 van de standaard apps van je toestel zijn, die kan je niet verwijderen. Je kan hiervoor altijd eens met HTC contact opnemen, zodat ze dit kunnen nakijken en een update van hun app kunnen uitbrengen.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.