Op 3/3 om 22u50 zou er een transactie op mijn gsm gebeurd zijn via mpay. Hiervoor werd mij 7,5 euro aangerekend.
Het enige wat ik kan zien is dat het gaat om een abonnement met onbeperkte toegang tot Premium pornofilms. Op 3/3 om 22u50 was ik aan het babysitten (de kindjes sliepen) en ben ik 100% zeker dat ik geen zulks abonnement ben aangegaan. Mijn gsm was de hele tijd in mijn bezit dus niemand kan dit in mijn naam gedaan hebben.
Hoe kan ik dit betwisten en vooral hoe kan ik dit stoppen zodat ik niet verder gefactureerd wordt.
Ook kreeg ik een franstalige sms van Playfilms (had ik nog nooit van gehoord) dat ik een abonnement heb voor 4,99 euro per week. Er staat een link bij hoe ik me moet uitschrijven maar wanneer ik daar mijn gsm nr. ingeef, krijg ik geen bevestiging van de uitschrijving.
Gaat het hier om hetzelfde abonnement of zijn dit 2 verschillende diensten waarop ik plotseling geabonneerd blijkt te zijn.
Hoe is het mogelijk dat derden mij kunnen factureren via proximus zonder enige toestemming?
Zijn er nog mensen die deze diensten gefactureerd kregen?
Beantwoord
M commerce ongevraagd
Beste antwoord door M_016
Ter info
https://fr.forum.proximus.be/telephonie-13/proximus-m-pay-playfilms-42426
******* extract (misschien je tf in formaat +3247xyyyyyy moeten ingeven?)
Je kan je ook uitschrijven via de email customer@playfilms.co. Vermeld in de email je mobiele nummer die u wilt uitschrijven van de dienst.
Je zult binnen 48 uur (kantoor uren) worden uitgeschreven.
*******
&
Vraag in elk geval aan betrokken firma bewijs van inschrijving; indien ze het niet kunnen voorleggen klacht neerleggen bij Px en opschorting van de betrokken betaling vragen (indien nodig in een 2e stap naar de ombudsman telecom stappen )
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
stappen: regel het direct - ik ken mijn nr - vraag factuur - klacht neerleggen - e-mail ons
Bekijk origineelhttps://fr.forum.proximus.be/telephonie-13/proximus-m-pay-playfilms-42426
******* extract (misschien je tf in formaat +3247xyyyyyy moeten ingeven?)
Je kan je ook uitschrijven via de email customer@playfilms.co. Vermeld in de email je mobiele nummer die u wilt uitschrijven van de dienst.
Je zult binnen 48 uur (kantoor uren) worden uitgeschreven.
*******
&
Vraag in elk geval aan betrokken firma bewijs van inschrijving; indien ze het niet kunnen voorleggen klacht neerleggen bij Px en opschorting van de betrokken betaling vragen (indien nodig in een 2e stap naar de ombudsman telecom stappen )
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
stappen: regel het direct - ik ken mijn nr - vraag factuur - klacht neerleggen - e-mail ons
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.