Skip to main content
Beantwoord

Klantendienst

  • 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Op 2/3 ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Op 3 dagen tijd al een tiental keer naar de klantendienst van Proximus moeten bellen. Ik begin het op mijn heupen te krijgen.
Rechtstreeks oproep aan klantendienst van proximus: kunt u mijn vaste lijn activeren? De ene medewerker zegt dat de lijn open staat, de andere dat de lijn geblokkeerd is. Ik zou graag met mijn vast toestel kunnen bellen. Graag asap activering van mijn vaste lijn.

Beste antwoord door KoenN

Dag Xavier,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses.

Mvg, Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2018
Dag Xavier,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses.

Mvg, Koen

Reageer