Skip to main content
Beantwoord

Uw factuur

  • 31 januari 2018
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Beste antwoord door Joel M

Beste Marc82,

De dossierbeheerder is er volop mee bezig en dit onder dossier 32679882.Deze zal na oplossing ook onmiddellijk contact met u opnemen om verder alles te bespreken.

Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.



Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2018
Beste Marc82,

De dossierbeheerder is er volop mee bezig en dit onder dossier 32679882.Deze zal na oplossing ook onmiddellijk contact met u opnemen om verder alles te bespreken.

Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.



Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 2 februari 2018
Zijn dit standard antwoorden?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 2 februari 2018
Beste,

We hebben ons even geïnformeerd, en proximus dient eerst te inspecteren of bekabeling mogelijk is, daarna schriftelijk een datum prikken voor uitvoering, na bevestiging van klant afspraak uit voeren, dan pas alle diensten over te zetten, inclusief GSM. Bij mij zijn blijkbaar enkele stappen overgeslagen.
Proximus is hier dus zwaar in de fout gegaan en dient onze kosten te vergoeden. Dit zou niet nodig zijn moest er langs jullie zijde spoed worden achtergezet!