Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineel
Beste,
We hebben ons even geïnformeerd, en proximus dient eerst te inspecteren of bekabeling mogelijk is, daarna schriftelijk een datum prikken voor uitvoering, na bevestiging van klant afspraak uit voeren, dan pas alle diensten over te zetten, inclusief GSM. Bij mij zijn blijkbaar enkele stappen overgeslagen.
Proximus is hier dus zwaar in de fout gegaan en dient onze kosten te vergoeden. Dit zou niet nodig zijn moest er langs jullie zijde spoed worden achtergezet!
We hebben ons even geïnformeerd, en proximus dient eerst te inspecteren of bekabeling mogelijk is, daarna schriftelijk een datum prikken voor uitvoering, na bevestiging van klant afspraak uit voeren, dan pas alle diensten over te zetten, inclusief GSM. Bij mij zijn blijkbaar enkele stappen overgeslagen.
Proximus is hier dus zwaar in de fout gegaan en dient onze kosten te vergoeden. Dit zou niet nodig zijn moest er langs jullie zijde spoed worden achtergezet!
Zijn dit standard antwoorden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.