Beste,
In november ben ik ben het proximus filiaal te Keyzerlei in Antwerpen geweest en heeft men mijn pakket dat blijkbaar verouderd was aangepast naar de 'familus' formule.
Vorige week kreeg ik mijn eerste factuur na deze aanpassing en viel bijna omver toen ik het totaalbedrag van de factuur zag.
Blijkbaar wordt er mij 'eenmalig' een bedrag van 98 EUR aangerekend voor mijn modem (B-Box)?
Ik ben geen nieuwe klant en heb ook geen nieuwe modem gekregen, ik heb enkel mijn bestaande formule laten aanpassen, u begrijpt dat ik dan ook niet happig ben om dit bedrag te betalen.
Ook stond erop deze factuur gemeld dat het volledige bedrag via domiciliering (??!!) van mijn rekening gehaald zal worden voor 28 december 2017. Ik heb dit zelf nooit gevraagd, noch werd er mij in de winkel iets gemeld of gevraagd om via domilciering te betalen. Blijkbaar werd dit voor mij beslist?
Ik kies er steeds voor om zelf de controle te behouden over mijn te betalen facturen dus zou graag hebben dat dit geannuleerd wordt.
Ik heb al 5 dagen op rij elke lunchpauze een uur in wacht gestaan toen ik de klantendienst telefonisch trachtte te bereiken maar steeds (na een uur??!!) moeten opgeven omdat ik mijn werk moest verder zetten. Ik heb dus in totaal al 5 uur geprobeerd om daar binnen te geraken zonder succes, dit is op zich al niet echt klantgericht...
Ook heb ik via facebook/messenger een poging gedaan, dit was op maandag ochtend, we zijn nu donderdag middag en ook daarop heeft nog niemand gereageerd?!
We zijn nu een week verder bijna en ook de 28ste december komt dichterbij dus ik begin te vrezen dat jullie het bedrag van mijn rekening zullen halen nog voor ik contact heb gehad om dit probleem te bespreken..
Ik hoop dat ik via deze weg eindelijk verder geholpen kan worden want mijn geduld is eerlijk gezegd zo goed als op, wat u hopelijk ook wel snapt.
Als ik een week niet bereikbaar ben voor mijn klanten dan zal ik vriendelijk verzocht worden om een andere baan te zoeken of ik zou vele klanten kwijtspelen aan een concurrent.
Graag hoor ik asap iets terug van jullie en wordt de factuur opnieuw en correct opgemaakt en wordt ook de annulatie van de domilciering doorgevoerd, pas dan ben ik opnieuw een tevereden klant.
Bedankt,
Lisa
Beantwoord
Onterechte aanrekening voor B-Box + Ongevraagde domilciering na aanpassing bestaand pakket
Beste antwoord door Nick_022
Vanaf er een "joint offer" noemt dat (gsm samen met abonnement) is, is een rekeningnummer opgeven voor domiciliëring verplicht ja.
Op zich dus niet voor Familus of Tuttimus (zonder joint offers). Let op de tv actie is ook een joint offer.
In principe geldt dat overal, anders kan je sowieso niet verder in het systeem om het order in te dienen.
Bekijk origineelOp zich dus niet voor Familus of Tuttimus (zonder joint offers). Let op de tv actie is ook een joint offer.
In principe geldt dat overal, anders kan je sowieso niet verder in het systeem om het order in te dienen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.