Skip to main content
Vraag

beeldkwaliteit tv

Hallo,

Sinds enkele weken zijn teksten en logo’s wazig. Via app en herbekijken / opgenomen is alles haarscherp.

Ik heb geen nieuwe toestellen noch andere verbindingen gemaakt.

De chatgesprekken hebben enkel geleid tot alles booten en herbooten en veel ergernissen.

Een technieker kan langs komen @ 85€.

Zonder enige garantie.

Andere opties?

Dank

Mvgr

Chris

6 reacties

Martin
  • 33255 reacties
  • 23 maart 2025

reset toch eens je internet box zoals aangegeven → hier

NB: als een technieker langs komt en het probleem ligt aan je eigen installatie dan pas moet je iets betalen, als het probleem aan de PX apparatuur ligt valt er niks te betalen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 24 maart 2025

@Belfius Hoe is je decoder verbonden met je modem ? Is dit via WiFi ? Heb je dan een mogelijkheid om eens met een vaste kabel te testen ?

De verbinding tot op je modem ziet er goed uit. Ik heb je wifisignaal uitgemeten en zie dat daar wel een aantal toestellen zijn die niet zo’n goede verbinding hebben omdat het signaal te veel verzwakt is tegen dat het op je toestel aankomt. Hierdoor vraagt dit veel bandbreedte, wat voor eventueel kwaliteitsverlies kan zorgen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

De verbinding loopt via een Wifibridge van jullie. Ik kan een proberen rechtstreeks naar modem via een kabel. Kan u/ik zien welke toestellen geen goede verbiding hebben? Misschien kan ik deze vh netwerk halen en zien of dat de tv kwaliteit zou verbeteren

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 26 maart 2025

@Belfius Ik stuur je die info even via PB. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Prima. Waar is de info naar toe gestuurd?

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Gevonden. Dank hiervoor.