Skip to main content
Vraag

fiber

• 8 februari 2025
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Er ligt nu fiber in mijn straat ik had deze aanvraag in december 2023 al aangevraagd. Nu is mijn vraag wanneer kan deze van de straat naar mijn woning aangesloten worden en moeten jullie ook binnen zijn voor de aansluiting? De werken in de straat zijn gedaan trouwens.

2 reacties

Martin
  • 33255 reacties
  • 8 februari 2025

@Tony Vancraesbeeck  Omdat de PX moderatoren maandag zouden kunnen natrekken hoe de stand van zaken is ivm je  mogelijk aansluiting van fiber, best indien nog niet gebeurd, van in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan te vullen, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is

Ze moeten wel binnen zijn om de ONTP te kunnen plaatsen.
NB: Een ONTP (Optical Network Termination Point) is het glasvezelaansluitingsdoosje in je woning die de glasvezel afsluit. Later als je bvb een abonnement op fiber wilt zal van dit doosje met een glasvezel patch kabeltje een verbinding gemaakt worden met de ONT (glasvezelmodem) die het lichtsignaal van de fiber omzet naar een elektrisch signaal (ethernet)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 10 februari 2025

Dag ​@Tony Vancraesbeeck ik lees voor jouw adres: ‘Fiberinstallatie is momenteel bezig. Het opgegeven adres is niet Home Terminated. Verkoop & ordering Fiber niet toegestaan.’ Er staat nog geen richtdatum bij. Groetjes, Heidi

Reageer