Skip to main content
Vraag

TV Box

  • 20 januari 2025
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

jacqueshuybrechts
Forum|alt.badge.img

Hello.

TV gaat weg en heb internet  (is al over geschreven door mij), heb alles terug opgestart maar blijft hetzelfde heb decoder v5. Dat doet hij toch 2x per dag zeker.
 

Groeten

 

4 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 20 januari 2025

@jacqueshuybrechts Klopt het dat je decoder draadloos verbonden is met de modem? Heb je alle toestellen al eens herstart? 


jacqueshuybrechts
Forum|alt.badge.img

DaisyS

Correct decoder modem is draadloos.
Heb alle herstart.

Soms bevriest het beeld en komt op het scherm op onverwachte problemen enz.
 


jacqueshuybrechts
Forum|alt.badge.img

Ik krijg een bericht (via berichten) dat er een oplossing is klik op de link,
dan komt er ben je akkoord of niet akkoord.

Ik vraag me af welke oplossing er is.??

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 23 januari 2025

@jacqueshuybrechts Ik heb dit even voor je nagekeken. Mijn collega waar je deze ochtend telefonisch contact mee hebt gehad heeft een nieuwe decoder verzonden. 


Reageer