Skip to main content
Vraag

Netflix

  • 27 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb een Panasonic tv en een tv-box V5. Via het tv-menu van Proximus wilde ik cookies verwijderen/beheren.  Na het selecteren van "cookies beheren"  startte mijn decoder opnieuw op. Toen ik Netflix wilde bekijken via de PVR knop van mijn afstandsbediening (dus niet via de app), zag ik een ander account dan het mijne ?!

Wat moet ik doen om opnieuw mijn account te activeren?

3 reacties

Martin
  • 33262 reacties
  • 27 oktober 2024

Mss is het beter dat → Je uw TV Box eens reset. of dit hiermee opgelost is.


  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 27 oktober 2024

Had ik al gedaan maar dat heeft niet geholpen…

Ik ben dan naar kanaal 57 gegaan en heb daar Netflix opgestart. Van daaruit heb ik kunnen uitloggen en opnieuw ingelogd met mijn e-mailadres en wachtwoord.

En mijn probleem was opgelost 😊


Martin
  • 33262 reacties
  • 27 oktober 2024

Dat was inderdaad een heel goed idee 👍