Skip to main content
Vraag

Cloud


Forum|alt.badge.img

Ik kan niet inloggen, ik krijg steeds dezelfde foutmelding : “Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 1008)”

4 reacties

Martin
  • 33262 reacties
  • 1 maart 2024

@Didier 15182 

Omdat de PX forummedewerkers zouden kunnen natrekken of je cloud actief staat en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog om bijkomende info gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Martin
  • 33262 reacties
  • 1 maart 2024

heb je ook al geprobeerd of het lukt via door een privévenster te openen in je browser via de volgende toetscombinatie CTRL SHIFT N

en dan te surfen naar http://www.proximuscloud.be  (alle cookies aanvaarden als er om gevraagd wordt)


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 65 reacties
  • 1 maart 2024

Martin,

Ik heb mijn forum profiel aangepast.

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 1 maart 2024

@Didier 15182 Problemen met Cloud kan je best melden via: Contacteer onze klantendienst | Proximus, dan kom je rechtstreeks bij de specialisten terecht. 

Je geeft je telefoonnummer in, en kiest dan voor technisch probleem - internet - cloud.