Ik kan niet inloggen, ik krijg steeds dezelfde foutmelding : “Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 1008)”
Je geeft je telefoonnummer in, en kiest dan voor technisch probleem - internet - cloud.
Martin,
Ik heb mijn forum profiel aangepast.
heb je ook al geprobeerd of het lukt via door een privévenster te openen in je browser via de volgende toetscombinatie CTRL SHIFT N
en dan te surfen naar http://www.proximuscloud.be (alle cookies aanvaarden als er om gevraagd wordt)
Omdat de PX forummedewerkers zouden kunnen natrekken of je cloud actief staat en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog om bijkomende info gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.