Vraag

Cloud

  • 1 March 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik kan niet inloggen, ik krijg steeds dezelfde foutmelding : “Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 1008)”


4 reacties

@Didier 15182 

Omdat de PX forummedewerkers zouden kunnen natrekken of je cloud actief staat en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog om bijkomende info gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

heb je ook al geprobeerd of het lukt via door een privévenster te openen in je browser via de volgende toetscombinatie CTRL SHIFT N

en dan te surfen naar http://www.proximuscloud.be  (alle cookies aanvaarden als er om gevraagd wordt)

Reputatie 1
Badge

Martin,

Ik heb mijn forum profiel aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Didier 15182 Problemen met Cloud kan je best melden via: Contacteer onze klantendienst | Proximus, dan kom je rechtstreeks bij de specialisten terecht. 

Je geeft je telefoonnummer in, en kiest dan voor technisch probleem - internet - cloud. 

Reageer