Skip to main content
Vraag

proximus cloud activerings probleem

  • 18 november 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Ik probeer elke dag weer om gebruik te maken van cloud, maar het is me nog geen enkele keer gelukt. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33935 reacties
  • 18 november 2023

@Mantis

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen nazien, als ze maandag de draad hier terug opnemen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 20 november 2023

@Mantis Indien je problemen hebt met de cloud kan je best via onze contactpagina contact opnemen met mijn collega’s die de problemen met de cloud bekijken en behandelen.