Ik had de laatste dagen af en toe dat mijn internet weg viel: de verbindinging tussen mijn copmuters intern zijn dan OK, maar ik kan niet naar buiten (geen websites, geen email, ...) voor typisch zo’n 30 seconden tot een minuut of 2, daarna dan weer wel…
Dus ik wou via deze link een internetlijn test doen:
Maar dit lukt niet, en tot mijn grote verbazing beweert de site dat ik geen internetlijn heb die gekoppeld is aan mijn vaste lijn telefoonnummer?! (ik heb ook een extra gidsnummer, maar ook met dat nummer krijg ik dezelfde boodschap...)

Kan iemand van Proximus eens nakijken wat hier aan de hand is?
- Waarom zegt het systeem dat er geen internetlijn gekoppeld is aan mijn telefoonnummer?
- Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik wel weer een internetlijn test kan doen als ik dat wil?
- Hebben jullie weet van storingen met internet (fiber) in de buurt van de Geitstraat in Gent de voorbije dagen?
Gegevens staan in mijn profiel.
Bedankt!