Skip to main content
Beantwoord

geen berichten in sms na aankoop samsung a52


Ik heb zaterdag een samsung a52 gekocht in jullie winkel.

 

Ik probeer hem nu verder in te stellen en verwacht van mijn belfius app een code in sms, maar deze komt maar niet. En telefoonnummer in belfius-app is correct.

Beste antwoord door jonathandr

@Marc Janssen heb je samen met je gsm ook een nieuwe sim ontvangen ?
ik zie geen blokkeringen op je nr actief in ieder geval

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2021

@Marc Janssen heb je samen met je gsm ook een nieuwe sim ontvangen ?
ik zie geen blokkeringen op je nr actief in ieder geval


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 mei 2021

@jonathandr  ik denk dat het probleem bij Belfius lag … heb juist een aantal berichten gehad van hun met codes in … wel met een hoop vertraging maar probleem lijkt opgelost