Skip to main content
Beantwoord

Wifi Mesh

• 10 februari 2021
  • 4 reacties
  • 2632 Bekeken

Ik wil naast mijn proximus wifi graag een wifi mesh installeren. Kan dit zonder problemen ?

Gaat dit geen invloed hebben op bv mijn proximus tv die zal werken met een proximus booster ?

Beste antwoord door Martin

FYI: Wel  ondervinden er sommigen problemen om een decoder aan te sluiten via hun mesh systeem

Louter ter bijkomende info: Wat is Mesh Wifi? Verschil met andere oplossingen (wifiweb.nl)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33479 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2021

FYI: Wel  ondervinden er sommigen problemen om een decoder aan te sluiten via hun mesh systeem

Louter ter bijkomende info: Wat is Mesh Wifi? Verschil met andere oplossingen (wifiweb.nl)

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 10 februari 2021

Ik ben niet echt van plan mijn decoder aan te sluiten op de wifi mesh. Wil deze gewoon laten werken via de proximus Bbox en booster

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 februari 2022
Martin schreef:

Is er hiervoor een oplossing bekend, ik heb hier namelijk problemen mee

Martin
  • 33479 reacties
  • 22 februari 2022

Als je de hoofdnode/router (die aangesloten is op de bbox) kunt instellen in bridged mode (brugmodus), ergens in de internetinstellingen, dan zou je decoder moeten werken.