Skip to main content
Vraag

Bereikbaarheid netwerk in rustoord


Al sinds begin van de lockdown zit mijn moeder zonder gsm bereik, 10-20 maal contact opgenomen met klantendienst….maar mijnheer al onze specialisten zijn daar mee bezig….of nieuwe en betere zoeken of ze echt aan het werk zetten, ok proximus stay safe mijn moeder had enkel haar gsm als contact met de buitenwereld...het is nog niet opgelost wanneer wel?

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Om de Proximus medewerkers die morgen terug komen te helpen zou ik het volgende aanvullen op de privé sectie van jouw profiel dat enkel maar Proximus medewerkers kunnen lezen: GSM nummer van uw moeder,adres van het woonzorgcentrum,klantennummer (bij de ticket sectie). Klik met je linkermuisknop op jouw forumnaam in mijn voorbeeld is dat F,vervolgens,instellingen.

 

Deze kunnen zaken versnellen. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 juni 2020

Dankjewel, maar deze gegevens hebben ze, en aangezien ALLE technici er mee bezig zijn :) tja dan kennen ze enkel aan mij :)


Martin
  • 33260 reacties
  • 15 juni 2020

Misschien hebben ze dan morgen toch nog goed nieuws voor u, laat ons hopen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 16 juni 2020

@Philippe_0106 

 

Kan je het GSMnr. van je moeder even toevoegen op je profiel dan kijken we dit eens na.

 

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 juni 2020

staat er bij nu, maar ze zijn dit al 3 maanden aan het nakijken? vele technici vertelde men mij


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 16 juni 2020

Heeft ze slecht ontvangst op dit adres?:

Marktstraat ... 1930 Zaventem     Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 16 juni 2020

via mijn klantnr?

 


Reageer