Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon

  • 21 januari 2019
  • 2 reacties
  • 458 Bekeken

Als ik mijn verbruik bekijk van vaste telefoon van deze maand zie ik dat ik geen verbruik heb. Logisch want onze telefoon was reeds op 22/12/18 kapot tot op de dag dat de technicien van Proximus op 18/01/19 langs geweest is. Ik vraag me af of er bij de volgende factuur rekening mee zal gehouden worden

Beste antwoord door HeidiE

Dag Achiel,

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dossier 37208748 opgemaakt voor de bevoegde dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33084 reacties
  • 21 januari 2019
Ter info: ivm compensatie zie ook een vb hier
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/vaste-lijn-werkt-al-een-maand-niet-42585

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2019
Dag Achiel,

Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb dossier 37208748 opgemaakt voor de bevoegde dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer