Vraag

Zenders Hernummeren

  • 31 August 2021
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Een maand of 3 geleden werd er gezegd 

PhoebeW schreef:

Hi iedereen 

De hernummering zoals die bestaat op de "oude" decoders zal niet meer voorzien worden in de toekomst, niet voor V7 of V8. We werken wel aan de hernummering van de Pickx App via het web en op deze manier dit dan dan automatisch overgenomen worden door de V7 decoder. 

 

Nog altijd kan ik de zenders niet hernummeren.

Hoe lang gaat dit nog duren want dit is toch zeer vervelend.


5 reacties

Prox medewerkers zetten zo’n veranderingen/aanpassingen aan de V7 in deze sticky

→ https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-stand-van-zaken-52202

Reputatie 1
Badge

Een maand of 3 geleden werd er gezegd 

PhoebeW schreef:

Hi iedereen 

De hernummering zoals die bestaat op de "oude" decoders zal niet meer voorzien worden in de toekomst, niet voor V7 of V8. We werken wel aan de herummering van de Pickx App via het web en op deze manier dit dan dan automatisch overgenomen worden door de V7 decoder. 

 

Nog altijd kan ik de zenders niet hernummeren

Hoe lang gaat dit nog duren want dit is toch zeer vervelend.

Ik vind het ook vervelend, want je vind dan nog eens dubbele zenders terug. Weet iemand soms hoe je die zenders terug kan zetten op zijn originele plaats, want ik had ze gezet eerst de Nederlands en dan de Franstalige. Maar ik kan ze misschien beter origineel laten staan. Want als hier binnen de 2 maand geen oplossing is voor op een gemakkelijke wijze die te verwisselen, dan stap ik terug over denk ik.

afhankelijk van welke  TV box je hebt :

uitleg → De volgorde van de tv-zenders veranderen | Proximus

kies “Standaard” om de standaardvolgorde terug te zetten

Reputatie 1
Badge

afhankelijk van welke  TV box je hebt :

uitleg → De volgorde van de tv-zenders veranderen | Proximus

kies “Standaard” om de standaardvolgorde terug te zetten

Ik heb de V7, en waar moet ik dit dan doen? Want ik kom enkel terug op alternatieve zenderlijst/ Nederlandstalige of Franstalige. Het lijkt er eerder op of er geen weg terug is eens je die zenders bij elkaar laat plaatsen, dat men achteraf doodgewoon niet de kans heeft om terug de standaard volgorde te nemen. Bij Telenet was dit anders en hoefde je ook maar enkel op 1 knop te duwen en je had zo die standaard zenders op zijn plaats staan. Ik versta het nog altijd niet waarom men weet dat ze zo ver achterliggen tegenover Telenet, men er ook niets aan doet. In plaats van vooruit gaat het precies achteruit. Die films zijn al zeker 10 jaar films, er word geen genre aan gegeven-gids van maar een week, en die op niets trekt en misschien vergeet ik nog iets. Het goede is wel dat men globaal genomen goedkoper is geworden dan bij Telenet. Maar dit moet de klant ook kunnen verdienen zodat er nog meer naar hier kunnen komen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet op deze manier. Men kan beter voortbouwen eerst op de zaken die al bestaan, zoals die zendergids in orde te brengen. Liefst 14 dagen en terug een horizontale zoals vroeger met een tijdlijn. Er werken genoeg mensen bij Proximus die weten hoe hij er uit ziet bij Telenet. En een betere weergave bij die films. U moet niet zeggen dat ze het ook niet doorgeven, want hoe verschijnt het anders in kranten weekbladen en Telenet. En ik Vind dat dan al die nieuwigheden nog kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

@Mario091166 @Ingrid W.L Op dit ogenblik kan je enkel nog je ‘favorieten’ aanduiden en op die manier de zendervolgorde aanpassen op de Android box (V7). We zijn bezig met de testen van het nieuwe systeem om de zendervolgorde aan te passen. Wanneer je dit juist zal kunnen gebruiken zal afhangen van de testresultaten, maar als alles goed loopt zal dit niet meer lang duren. 

@Mario091166 Als je voor Nederlandse (of Franstalige) zendervolgorde kiest neemt hij automatisch de standaardvolgorde van die taal. 

Reageer