Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5458 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .


This topic has been closed for comments

91 reacties

Kan ik mij inschrijven op deze topic?
Reputatie 6
Badge +3
Is het doorspoelen beter dan bij de V4 V5?

Is het een aangename smalle doorspoelbalk weg van de ondertitels zoals bij Telenet?
Ondertiteling verstoppen zoals nu is echt een no-go.

Is het doorspoelen beter voorspelbaar? Bij de V4 V5 kan je nooit voorspellen wanneer op Play te drukken.
Komt halve snelheid, of net omgekeerd supersnel doorspoelen beschikbaar?
Reputatie 1

Krijg pas vrijdag 15 november mijn V7 decoder, kijk er naar uit om deze te testen.

Wat ik nergens terug vind is wat als ik beslis om na de 3 maanden proefperiode hem te houden, worden er dan kosten voor de decoder aangerekend?

Voor gelijk welke decoder is de huurprijs als volgt voor je eerste decoder 8€/maand en voor elke bijkomende decoder 2de / 3de betaal je 6€/maand aan huur .

Voor gelijk welke decoder is de huurprijs als volgt voor je eerste decoder 8€/maand en voor elke bijkomende decoder 2de / 3de betaal je 6€/maand aan huur .

Wat ik bedoel is of men de oude decoder mag behouden of die moet ingeleverd worden.

ps. bij andere provider is een toestel gehad dat vastgelopen was en na inruilen zonder verwittigen een factuur van 150 eur in de brievenbus:astonished: ….

een oude gehuurde decoder (bv een v5 of v5c) mag je zo maar niet houden , als je die niet meer nodig hebt moet die terug gestuurd worden, of binnengebracht worden in een proximus center.

ik zou graag meedoen met het topic. De nieuwe decorder net geïnstalleerd.

Reputatie 7
Badge +4

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

Beste ik ben een tester van recorder v7

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad, maar dan heb je een apart topic. Ik stuur het je nog even door. 

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

Oeps, wist ik niet. Kan je me toevoegen aan het gesloten topic?

Ik ben tester, zouden jullie mij kunnen toevoegen? Dank

Reputatie 7
Badge +4

Heb je hieraan toegevoegd.

hallo, ik ben tester 👍 kun je mij toevoegen thx

Reputatie 7
Badge +4

Heb je hieraan toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi Gelieve in dit topic enkel door te geven als je V7 tester bent geworden. Dan voegen we je toe in het test topic achter gesloten deuren. Jij werd hier reeds aan toegevoegd.

 

Ik ben ook tester. Net de nieuwe box geïnstalleerd

Reputatie 7
Badge +4

Je bent als tester toegevoegd. 

Zou het kunnen dat je geen herinnering meer kan instellen voor een programma in de tv gids?

Ter info:  

Gelieve in dit topic enkel door te geven als je V7 tester bent geworden.

Dan voegen we je toe in het test topic achter gesloten deuren. .

 

 

Ik ben tester. Kan je mij toevoegen?

Ben eveneens tester van V7.:hugging: 

hi, ben ook tester. net nieuwe decoder geinstalleerd. thx om me toe te voegen

Ik zou wel graag willen weten waar ik het gesloten testforum vind. Ik ben dan wel toegevoegd maar ik zie het nergens