Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5458 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Welkom op het Proximus Forum!
Dit topic is aangemaakt voor de nieuwe gebruikers, die zijn ingeschreven wegens hun deelname aan het testen van de V7 decoders. Dit laat ons toe om ze toe te voegen in het verborgen topic.
Het is nutteloos om hier te vragen mee te doen aan de testing als je niet geslecteerd bent geweest. Wanneer je dit niet respecteert kunnen we je tijdelijk bannen van het forum.
Alvast bedankt voor het begrip.

Als je tester bent van de V7 en je wenst deel te nemen aan de discussie op het forum, laat het ons dan weten in dit topic of stuur een privé bericht naar@Maxime C of naar @Charlotte.D .


This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

Reputatie 7
Badge +4

@Els C , @Smalleke , @jvcb , @linda59 , @Leopentax , @philippe pena  jullie zijn toegevoegd op de V7 tester groep, normaal zal je nu het topic kunnen terug vinden. 

@droopy_kat  Je zal best nog eens vragen wanneer je de V7 effectief hebt ontvangen

@Proximus  / @Charlotte.D  /

kun je de Mensen in de twee bovenstaande berichten ook toegang geven tot de Privé sectie voor “v7 testers” op het forum hier.

 

Reputatie 1

Krijg pas vrijdag 15 november mijn V7 decoder, kijk er naar uit om deze te testen.

TUI: zie bericht juist boven uw bericht:  testfase V7achter gesloten deuren.
V7 problemen worden besproken in een Topic enkel toegankelijk voor V7 testers daar staat de deur open voor v7 testers :relaxed: .

@annita 
Ja Annita aangezien de proximus forummedewerkers er niet meer op reageren, ben ik persoonlijk van mening dat deze regel dat alle v7 issues tijdens de testperiode achter gesloten deuren moet blijven, nu  wel komt te vervallen aangezien de V7 al uitgedeeld wordt aan Epic Combo klanten, en waarschijnlijk binnenkort ook aan de Flex  klanten,

tenzij de proximus forummedewerkers mij hier zouden tegenspreken.

@annita Aangezien de Proximus medewerkers hier nog niet op je vraag gereageerd hebben zou ik eens bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 en daar eens je vraag stellen over de V7.

Voor gelijk welke decoder is de huurprijs als volgt voor je eerste decoder 8€/maand en voor elke bijkomende decoder 2de / 3de betaal je 6€/maand aan huur .

een oude gehuurde decoder (bv een v5 of v5c) mag je zo maar niet houden , als je die niet meer nodig hebt moet die terug gestuurd worden, of binnengebracht worden in een proximus center.

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi Gelieve in dit topic enkel door te geven als je V7 tester bent geworden. Dan voegen we je toe in het test topic achter gesloten deuren. Jij werd hier reeds aan toegevoegd.

 

Reputatie 7
Badge +4

@droopy_kat @hummel003 @StephanD90 @ArneDevos @PhilippeVdH @Brudertje jullie zijn toegevoegd aan de V7 test topics

Reputatie 1
Badge

Annita Stafleu-60938733-035413887-zit ik nu in die aparte post voor de testers van de V7, want dat is me nog steeds niet duidelijk ? 

Ik heb nu wel een vraagje: als ik de ondertiteling instel voor alle kanalen, hoe geraak ik dan terug naar het kanaal dat ik aan het gebruiken was, zonder de instelling te verliezen die ik zojuist had ingesteld ,dat was niet zo heel duidelijk vond ik in de gebruik aanwijzing, dus graag even hulp.

Ik heb dus antwoord gekregen op deze vraag, doch de uitleg was niet helemaal duidelijk om te lezen, er mankeerde een stukje van de afbeelding. 

En nog iets hoe geraak ik op de privé velden aub.

Ik vind dat de V7 pakken beter is als mijn vorige decoder ,veel duidelijker in gebruik uitgezonderd enkele kleine zaken, zoals die kwestie ven de taal in te stellen met de afstandsbediening. mvgr Annita

 

Hallo,

 

Kan je mij toevoeging voor het test-forum?

Ik ben nl een tester.  

groeten,

 

Bjorn

ps: dacht nochtans dat ik reeds toegevoegd was :-)

@annita Heb je dan nog geen link gekregen van proximus naar de aparte forum pagina’s die alleen zichtbaar zijn voor al de v7 testers, want hier zit je nog altijd op de openbare  pagina’s die voor iedereen zichtbaar zijn en de problemen met de v7 worden nog altijd achter gesloten deuren gehouden tot nader orde van Proximus medewerkers.

NB: de proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijden het weekend.

maandag kunnen ze u de link bezorgen naar de v7 testers privé pagina’s

Als je reeds toegevoegd was dan hebben ze u een link gegeven naar deze post die enkel voor v7 testers toegankelijk is.

Reputatie 1
Badge

Hoi Martin, dat is god geklaagd ik antwoord iedere keer op een bericht waarvan ik denk (veronderstel) dat het van …...komt, waarom krijg ik feitelijk al die andere berichten  van het gewone forum ?? Ze zouden dat beter eens oplossen dat , zoiets niet kan gebeuren. Ge moet het stil houden maar die kans krijgt ge blijkbaar niet !!In ieder geval bedankt voor de respons.mvgr Annita

@annita  Ter bijkomende info:
via de forum instellingen  > klik hier kun je ook instellen van wat je allemaal melding wilt krijgen en/of mails wilt ontvangen….

Reputatie 7
Badge +4

Bjorn, 

 

Jij bent hier reeds aan toegevoegd.

Reputatie 6
Badge +3

Dat is standaard gedrag wanneer je een reactie plaatst in een bestaand onderwerp (topic) of in jouw eigen topic wordt je daar automatisch vanop de hoogte gesteld.

je kunt wel al een boel meldingen uitvinken via instellingen, want op den duur wordt het wat veel ….

Sinds de nieuwe update van mijn decoder zijn er een aantal programma's die ik opgenomen heb verdwenen. Allemaal mijn series. Wie heeft er nog dat probleem? 

Ik ben ook geselecteerd als tester. Ik wacht wel nog steeds op mijn decoder, maar kan ik al toegevoegd worden aan het forum?

  • FanZ_63 vraagt om toegevoegd te worden aan de privé sectie van V7 testers crf.: zie hier

Ik test de v7 ook, kan ik toegevoegd worden aan de topic. 

Weet iemand raad, waarom de v7 niet kan toegevoegd worden aan een ruimte in google home. 

Cus: 617132376

Reputatie 1
Badge

Hoi Martin, 

ik heb dus nog steeds niets vernomen van het bewuste forum instellingen !! Hier dus nog eens mijn vraag, waar ik eindelijk eens een respons op zou willen krijgen van het bewuste forum, zodat ik daar de reacties op zou kunnen plaatsen. mvgr Annita

@annita Heb je dan nog geen link gekregen van proximus naar de aparte forum pagina’s die alleen zichtbaar zijn voor al de …. testers, want hier zit je nog altijd op de openbare  pagina’s die voor iedereen zichtbaar zijn en de problemen met de v7 worden nog altijd achter gesloten deuren gehouden tot nader orde van Proximus medewerkers.

NB: de proximus medewerkers komen niet langs op het forum tijden het weekend.

maandag kunnen ze u de link bezorgen naar de v7 testers privé pagina’s :rolling_eyes:

Reputatie 5
Badge +3

Hopelijk werkt de V7 stabieler dan de vorige ook nog recente V6 waar ik tester van was en toch nog altijd niet perfect werkt, moet nog teveel worden herstart.