Beantwoord

verdwenen opnames

  • 3 September 2019
  • 18 reacties
  • 857 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Vorige week zijn er een 20-tal opnames van één serie van mijn decoder en app verdwenen. Ik heb enkele keren geprobeerd om contact op te nemen via de facebook chat, maar buiten automatische reacties van Sam de chatbot, krijg ik geen antwoord. (referentienummer : 115262242). Ik wil proximus technici niet privé lastigvallen, maar zou toch graag een antwoord krijgen op de vraag of het eens kan nagekeken worden of het niet mogelijk is om de opnames terug op de app te plaatsen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door jonathandr 3 September 2019, 16:29

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke serie is het die verdwenen is ? Zou het kunnen dat je ipv 1 opname te verwijderen ineens alle opnames verwijderd hebt ?
Reputatie 1
De serie Full House opgenomen op VIJF. De opnames van Full House die ik op Vijf HD heb opgenomen, staan er wel nog op. Ik heb er geen enkele aflevering apart van proberen te wissen, want het was de bedoeling dat ze allemaal bleven staan totdat ze na 60 dagen automatisch gewist zouden worden.
Reputatie 7
Badge +4
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik of we de opnames kunnen terugplaatsen
Reputatie 1
Klantennr en lijnnr zijn toegevoegd aan mijn profile.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
ok, de opnames zouden binnen ongeveer een uur terug zicthbaar moeten zijn
Reputatie 1
@jonathandr De opnames zijn terug zichtbaar, zowel op de decoder als op de app! Dankjewel!!!

Beste,

sinds 4/11 ben ik verhuisd en werd mijn Proximus hier dus geïnstalleerd, sindsdien alle opnames verdwenen en heb alles al gedaan om terug te hebben. Al paar keer gebeld met klantendienst ook, lukt gewoon niet.

mijn geplande opnames worden ook niet bewaard in opnames. Waardoor ik al anderhalve week kwijt ben van series en opnames die erop stonden... 

 

help!! Aub!! 
 

groetjes lien

Is je telfoonnummer het zelfde gebleven sedert je verhuis want als je  op je nieuw adres een telefoonnummer hebt moeten invoeren op je decoder als je die opgestart hebt, dan zou dit de reden kunnen zijn dat je de opnames kwijt bent, enfin de proximus medewerkers kunnen je hierbij verder helpen als ze de draad hier opnemen.

Tel nummer is idd veranderd. Kunnen ze dat dan niet terug vinden, ikzelf heb geen nummer moeten invoeren?groetjes Lien 

Anders moet je uw decoder eens resetten in afwachting tot de proximus medewerkers hier op het forum komen

reset decoder > klik hier

Reputatie 4
Badge +2

Anders moet je uw decoder eens resetten in afwachting tot de proximus medewerkers hier op het forum komen

reset decoder > klik hier

Weet niet of dat nog van toepassing is, maar soms lukte het door je decoder af te zetten, dan een factory reset van de modem te geven, en na synchroniseren van de modem dan  pas weer de decoder te starten. 

Dit is inderdaad de algemene procedure die je ook kunt proberen.

maar dan best ook de decoder eens resetten als na deze algemene procedure het niks geholpen heeft. 

Alhoewel ik vermoed dat er door de proxmus medewerkers iets aan de instellingen van het profiel zal moeten gebeuren wegens deze verhuis.

Reputatie 7
Badge +4

Als uw telefoonnummer verandert, verdwijnen de opnames inderdaad.

Als je ons de opnames kan doorgeven die je nog nodig hebt, kunnen we ze er manueel terug proberen op te zetten. (liefst zo veel mogelijk info, datum, tijdstip en zender waarop het programma wordt uitgezonden)

 

Kan je ook het oude nr vermelden in je profile zodat we kunnen bekijken of we ze eventueel aan elkaar kunnen koppelen ?

@HadewychT vraagje:

kan een nieuw tv profiel (gekoppeld aan nieuw TF nr.) dan niet aan het oud tv profiel (dat gekoppeld was aan het oud TF nr.) gekoppeld/omgezet worden zodat de nPVR opnames terug te voorschijn komen 

Reputatie 7
Badge +4

@HadewychTvraagje:

kan een nieuw tv profiel (gekoppeld aan nieuw TF nr.) dan niet aan het oud tv profiel (dat gekoppeld was aan het oud TF nr.) gekoppeld/omgezet worden zodat de nPVR opnames terug te voorschijn komen 


In sommige gevallen is dit mogelijk. Enkele dagen worden die gegevens meestal wel bijgehouden en dan kunnen ze overgezet worden.

@HadewychT , bedankt voor de nadere uitleg.

Deze ochtend was ik house roules aan het kijken die ik een al een tijdje opneem. Nadien kreeg ik geen verbinding meer met de decoder dus moest ik het terug opnieuw insteken... Toen het terug werkte waren ineens alle aflevering van House Rules eraf. Zouden jullie deze terug kunnen herstellen?

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

Deze ochtend was ik house roules aan het kijken die ik een al een tijdje opneem. Nadien kreeg ik geen verbinding meer met de decoder dus moest ik het terug opnieuw insteken... Toen het terug werkte waren ineens alle aflevering van House Rules eraf. Zouden jullie deze terug kunnen herstellen?

Alvast bedankt! 


hi ik kijk om de opnames terug toe te voegen

Reageer